Forum > Demolåtar

Emu: Reflections

<< < (2/4) > >>

Emulator:
tack gubbar! ja, sångeffekten ja. blev tvungen att slänga på den för att stå ut med rösten själv, den låter verkligen ännu värre omaskerad, lita på mig  :D

håller ryggen ihop så kommer mer och ny sång, och lite annat jox. tack för tyck. Nåt som sticker av lite är alltså önskvärt.

ska kika på de! :)

Asti:
Tråkigt med ryggproblem, inte mycket man kan ta sig för då...
Tungt, suggestivt komp med fin arpeggiator!
Snyggt avsnitt 1:05 till 1:48 där trummorna och arpeggiatorn tystnar
och sången kommer fram med en snygg "överstämma" i bakgrunden!
Här är det också lagom effekt på sången, annars lite för mycket i mitt tycke.
I slutdelen kanske lite blås eller möjligen en distad elgura kunde förstärka..?
Skön låt! Lite mix av Depeche Mode och Peter Gabriel.
/Asti

Marsall:
Det låter fett o fint om groovet ..Men sången e ju somn nämns långt bak o hörs otydligt.. Verssången e nog hyfsat klockren och sticksången! ..om möjligt reffesången e lite off ..Men det är ju bara att slipa till för jag tycker du rockar ju när du tar i o nu så kör jag för jag kör nu serru attityden du får till !  B)... Sen vid 1.47 så kör där en saftigare" virvel under sticket partiet skulle smaka fint där.. o sen kan du ta bort den igen om så´vill när reffen kommer ..o sen tycker jag bara att det skulle kunna läggas nån hänggura gitarrslinga i slutet mm så är det en hit!! rock on"  :)

Hoppas det blir bra med ryggen ..krya på sig!

Roffe H:
Många tips har du fått redan...vill bara säga att denna typ av musik är överkurs för min del, men jag gillar, mäktigt på ett speciellt sätt, krya på dig, ryggont är inte att leka med.
/Roffe H

bjurte:
Håller med Eddi ! Distsången funkar bättre på andra vändan när du tar i lite mer.
I början tyckte jag nog att den envetet malande bas-slingan lät lite billig,men ju mer låten går igång blir den ett med låten och
sådär hypnotiserande..
Tunga drums, gött... :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion