Forum > Demolåtar

Marsall - Udda vara jämnt (Klar!)

<< < (2/3) > >>

Eddi:
Jag saknar ingen synth direkt men med rätt ljud och attityd kanske den kan platsa i låten.  Bra framfört på ditt alldeles speciella sätt :D

Asti:
Jag gillar din annorlunda och egna stil!
Trummorna låter bra tycker jag.
Kanske behöver sången upp lite i vissa partier..?
/Asti

MaxB:
Ja, det är kaxigt spelat och sångtexten är bra. Tycker du framför den härligt med en egen stil.
Instrumentalt och melodi ger mig rysningar åt Talking Heads hållet, från 80-talet.

Marsall:

--- Citat från: bjurte skrivet 14.09.2014, 13:29:13 ---Bra driv och skönt gung, Kul att ta del av ditt lite annorlunda Musikuniversum, fortsätt så ! B)

--- Slut citat ---

Tack Bjurte! för gill o tyck o :D O tack ånyo för sköna plugg/tipset!  :)

--- Citat från: Eddi skrivet 14.09.2014, 13:53:54 ---Jag saknar ingen synth direkt men med rätt ljud och attityd kanske den kan platsa i låten.  Bra framfört på ditt alldeles speciella sätt :D

--- Slut citat ---

Tack Eddie!  :D ja har nog släppt synthentanken faktiskt håller mer er om den iden :o :)

--- Citat från: Asti skrivet 14.09.2014, 13:58:56 ---Jag gillar din annorlunda och egna stil!
Trummorna låter bra tycker jag.
Kanske behöver sången upp lite i vissa partier..?
/Asti

--- Slut citat ---

Tack Asti! för gill o tyck :D Jag har nu försökt slipa till sången ånyo..Får nog nöjja mig så här ..Hoppas det vart bra? O Ez2 e inte så dum  :)

--- Citat från: MaxB skrivet 14.09.2014, 23:07:17 ---Ja, det är kaxigt spelat och sångtexten är bra. Tycker du framför den härligt med en egen stil.
Instrumentalt och melodi ger mig rysningar åt Talking Heads hållet, från 80-talet.

--- Slut citat ---
Tack Max! för gill o tyck :D det värmer.. Jo talande skallarna har man ju hört ..dom e ganska häftiga undrar om dom kör nuförtiden?

Tack alla för fina ord ..Har nu lagt en finslipad version i översta..Den e nog klar för skrinet.. :)

Henric:
Cool låt! Bra text och framförande! Tycker det låter bra och välmixat möjligen något ytterst lite platt/kall ljudbild är min spontana reaktion....vet inte om plektrumbasen bidrar till detta fenomen?

Att vara originell och kunna sticka ut i dagens mediabrus där mycket låter likadant är ett stort plus enligt mej!

Denna hade jag missat helt - bra jobb iaf! :-)

Med vänlig hälsning Henric

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion