Forum > Demolåtar

Marsall - Udda vara jämnt (Klar!)

<< < (3/3)

Marsall:

--- Citat från: Henric skrivet 15.09.2014, 19:45:59 ---Cool låt! Bra text och framförande! Tycker det låter bra och välmixat möjligen något ytterst lite platt/kall ljudbild är min spontana reaktion....vet inte om plektrumbasen bidrar till detta fenomen?

Att vara originell och kunna sticka ut i dagens mediabrus där mycket låter likadant är ett stort plus enligt mej!

Denna hade jag missat helt - bra jobb iaf! :-)

Med vänlig hälsning Henric

--- Slut citat ---
Tack Henrik :D För gillande o tyck..ja jag vet inte med ljudbilden ? kör med nya pluggar på allt kan va nåt där också eller en komb..men jag e hyfsat nöjd..med mixen nu..men allt kan göras bättre :) Sen när en låt kommer till i skallen ,ja du vet blir lixom den här sortens låtar  som bara kommer av naturen he he ..de e lixom det som poppar upp i skallen.. :D

equality:
Svinbra! Tokgillar körerna på slutet. Läckra harmisar. Bra arrat och framfört. Kanske kan guran tajtas till på ett par ställen. Lite tveksam till det "kalla" reverbet först men sen tyckte jag att det passade. Fascinerande text. Måste grunna på den...

Marsall:

--- Citat från: equality skrivet 16.09.2014, 02:26:42 ---Svinbra! Tokgillar körerna på slutet. Läckra harmisar. Bra arrat och framfört. Kanske kan guran tajtas till på ett par ställen. Lite tveksam till det "kalla" reverbet först men sen tyckte jag att det passade. Fascinerande text. Måste grunna på den...

--- Slut citat ---

Tack Eq!för tyck o öron...ja det va värmande ord :D Jo jag har kört med nya pluggar..har nästan skruvat rattarna/vreden till trasighet :lol: Men skoj som bara den o pilla .Guran har jag känt att den skulle slipats, Hade en tanke att den kunde va så där lite Wild and otight   :lol: Kollar den .. Texten e nog nåt sällskapsspelssamlivsdiskutio nsdrama eller nåt..

Marsall:
Har nu försökt tightat guran så gott det går..La på ett smygigt ägg" av bara farten på versen under sången .. sen undrar jag om basen inte e lite hög? ..Mina Öron blöder förnärvarande..Lånar gärna nåns B)

Edit: Sänkte basen ett snäpp

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion