Forum > Demolåtar
equality - Ummi
Roffe H:
Skönt och meditativt och plötsligt tog den slut... :)
/Roffe H
Asti:
Nu funkar även mellanspelet för mig inklusive basspelet! :)
Jättesnyggt tema i låten! Är lite kluven till "sprakandet", ska det vara med eller inte... :unsure:
Låten växer för varje lyssning. Nu börjar den associera till EST:s mer experimentella låtar.
När temat återkommer i slutdelen kanske det kunde förstärkas med något ytterligare instrument..?
/Asti
equality:
--- Citat från: Roffe H skrivet 30.08.2014, 14:55:15 ---Skönt och meditativt och plötsligt tog den slut... :)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Var det så plötsligt? :o :D skulle kanske vinna på att förlängas. Hinner inte nu. Men visst.
--- Citat från: Asti skrivet 30.08.2014, 15:05:34 ---Nu funkar även mellanspelet för mig inklusive basspelet! :)
Jättesnyggt tema i låten! Är lite kluven till "sprakandet", ska det vara med eller inte... :unsure:
Låten växer för varje lyssning. Nu börjar den associera till EST:s mer experimentella låtar.
När temat återkommer i slutdelen kanske det kunde förstärkas med något ytterligare instrument..?
/Asti
--- Slut citat ---
Vad kul! Känns som något har förbättrats då. Skrapet? Ville skapa lite rymdkänsla. Kanske går det att skruva till lite bättre. Blev nog inspirerad av din och Clemens rymdlåt. Kul att du nämner EST. Inte minst denna står som en förebild eller kanske milstolpe. Så tragiskt att Erbjörn gick bort alldeles för tidigt! :( Hann se en konsert i Linköping.
TACK Roffe och Asti!
Roffe H:
Inte plötsligt, men om man gillar så, visst hade den kunnat varit lite längre... :)
/Roffe H
Lazarus:
Störtskön låt.
Man hittar nya pärlor i Omnisphere varje gång man använder den tycker jag.
Sprakandet i bakgrunden får du däremot gärna ta bort för min del.
Tack för trevlig lyssning.
Mvh
Lazarus
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida