Forum > Demolåtar

Gurano - Kronan på evolutionen II

<< < (4/4)

Gurano:
Plinka - himla kul att du gillar ... Tack

Asti - tackar. Kul att du gillar låt å mix. Anledningen att jag sällan sjunger är att jag själv tycker att det suger och att det finns andra på KR som gör det 1000 gånger bättre. Roligare om vi befruktar varandras låtar ... Blir liksom bättre då :)
/G

Eddi:

--- Citat från: Gurano skrivet 16.08.2014, 22:07:48 ---Plinka - himla kul att du gillar ... Tack

Asti - tackar. Kul att du gillar låt å mix. Anledningen att jag sällan sjunger är att jag själv tycker att det suger och att det finns andra på KR som gör det 1000 gånger bättre. Roligare om vi befruktar varandras låtar ... Blir liksom bättre då :)
/G

--- Slut citat ---
Jag tycker att du har en helt ok sångröst. Men det är kul att du också låter andra sjunga på dina låtar som har jäkligt snygga riff. En av de absolut bästa låtarna jag varit med om är The Kid som du riffade ihop och som jag fick sjunga till - helt suverän låt om man får säga så lite partiskt :D

MaxB:
Gulligt tidsdokument med rar text.

Gurano:

--- Citat från: Eddi skrivet 17.08.2014, 00:28:29 ---Jag tycker att du har en helt ok sångröst. Men det är kul att du också låter andra sjunga på dina låtar som har jäkligt snygga riff. En av de absolut bästa låtarna jag varit med om är The Kid som du riffade ihop och som jag fick sjunga till - helt suverän låt om man får säga så lite partiskt :D

--- Slut citat ---
:D

--- Citat från: MaxB skrivet 17.08.2014, 15:58:36 ---Gulligt tidsdokument med rar text.

--- Slut citat ---
Kul att du tycker det är gulligt. För mig är texten dock allt annat än rar. Innebörden har en större tyngd än så

/G

MaxB:
Kan se den som rar i bemärkelsen naiv utan större poetiskt djup, annars som "rare".  :rolleyes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion