Forum > Demolåtar
Gurano - Kronan på evolutionen II
Gurano:
--- Citat från: Henric skrivet 10.08.2014, 21:03:13 ---Fungerar fint - onödigt bra t o m! :lol:
Festlig låt med en djupare innebörd! B)
Tycker det låter bra, sångljudet är väldigt klart och fint, kul med ljudvariationerna på sångtraxet!
Kan inte hitta något att klanka på....
Henric
--- Slut citat ---
Ja man tackar kul att du gillar
--- Citat från: equality skrivet 11.08.2014, 01:34:09 ---Suveränt gitarrspel som alltid. Bra sång. Låter lite som en ung Björn Ulvaeus. Lite andra tongångar från dig (än vad man är van vid). Medryckande och bra text.
--- Slut citat ---
Tackar :)
--- Citat från: Dividend skrivet 11.08.2014, 09:15:39 ---Bra sjunget.
Mycket djuplodande text dessutom. Bra spelat på elgura/bas också.
--- Slut citat ---
Tackar :)
--- Citat från: Wernborg skrivet 11.08.2014, 20:05:59 ---Jajamen!! (Om man gillar progg med två g) ;)
Det kändes lite lång instrumental transport mellan första och andra versen, lite som att sången inte var färdig och att det fattades där.
--- Slut citat ---
Tja för mig är inte detta progg men bra att det funkar. För mig är guran ingen transportsträcka men jag ska fundera på saken
--- Citat från: Roffe H skrivet 11.08.2014, 22:20:16 ---Det funkar mycket bra, gitarr, komp, sång och bra text på svenska, gillas. :)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Man tackar :)
--- Citat från: bjurte skrivet 12.08.2014, 01:20:25 ---Den felande länken mellan Banarne med E.B.B , Olle Ljungström och Dag Vag... Vackert så.. :D
Jysta 'Gurkor', fast jag håller med Wernis att mellan 1:a och 2:a vers kunde Solot tydligaregöras för nu blir det nästan dränkt av kompet.
--- Slut citat ---
Tja EBB tycker nog inte jag, men Olle och Dag Vag kan jag köpa :)
Ska som sagt fundera på guran
Tack för tankar
/G
cykeln:
Det var annorlunda toner från dig - kul!
och Jamenvisst funkar det!
Kul och bra låt. Låter lite proggig sådär. Bra text och bra sång.
Börjar lite stökigt men ordnar till sig
Gitarrer bra som vanligt
Gurano:
--- Citat från: cykeln skrivet 12.08.2014, 23:44:36 ---Det var annorlunda toner från dig - kul!
och Jamenvisst funkar det!
Kul och bra låt. Låter lite proggig sådär. Bra text och bra sång.
Börjar lite stökigt men ordnar till sig
Gitarrer bra som vanligt
--- Slut citat ---
Sicken tur att det ordnade upp sig en bit in i låten :)
Kul att du gillar och tack för komment.
/G
Plinka:
Underbart detta, jag blir så glad av att höra när du sjunger, låter toppenbra! Gitarrer och övrigt arr håller hög klass som vanligt :D :D
Asti:
Den här hade jag visst missat att kommentera!
Kul låt, som jag också känner lite 70-talsvibbar av,...lite Hoola Bandoola tror jag.
Snygga gitarrer som vanligt, bra mix. Förstår inte varför du inte sjungit oftare
på dina låtar, det klarar du galant på egen hand!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida