Forum > Färdiga produktioner
In my left pocket
Henric:
--- Citat från: bjurte skrivet 08.08.2014, 14:56:41 ---Bra ljud och vilken hejare du är Klaviaturen, inte för att det andra är är långt efter, men det är det Klaviaturlir som verkligen sprudlar..
Ja-ja Telen låter utsökt den oxo.. :D
Måååste skaffa en ny, saknar min gamla... :(
--- Slut citat ---
Tack för det Bjurte! ;) Ja klaviatur är ju mitt huvudinstrument, musik är livet om du frågar mej! :wub:
Henric:
--- Citat från: zorrow skrivet 08.08.2014, 21:20:22 ---Låter toppenbra om allt! EZ2 är verkligen BRA! :D
--- Slut citat ---
Tack! :wub:
Ja det verkar som det är väl investerade slantar, måste slå ett slag för deras midipack också - det är kul när man blir inspirerad av dom goa trumgrejorna - sen tror jag det tar ett tag innan man vänjer sej fullt ut vid det nya sättet att jobba med trummorna....
Henric:
Nu har jag gjort dom sista finjusteringarna på mixen bl a:
Klippt bort lite skit mellan gitarrtonerna, ändrat något lite till på gitarrljudet
Sänkt bastrumman och tambourinen ytterligare något samt dragit in panoreringen på pukorna ett snäpp samt även sänkt dom lite!
Jag har även ändrat en av mastereffekterna wawes multimaximizer från shape normal till shape moderate.
Börjar kännas färdigt för min del, tack för alla konstruktiva kommentarer och vänliga ord! :wub:
Nu ska jag göra ett videoklipp och lägga på youtube och försöka få låten ur systemet....
Trevlig helg på Er - med mycket musik!
Henric
aROCKER:
Lyssnat inte läst nån tråd...för lite klipp i kaggen.
Skön takt!
Sedan är ju melodin härlig fast lite mer RUFF & READY tror jag blir bra!
Henric:
--- Citat från: aROCKER skrivet 09.08.2014, 01:59:06 ---Lyssnat inte läst nån tråd...för lite klipp i kaggen.
Skön takt!
Sedan är ju melodin härlig fast lite mer RUFF & READY tror jag blir bra!
--- Slut citat ---
Baskaggeliret på denna är lite jazzigt med mycket dynamik, ibland starkt ibland svagare, har valt den gyllene medelvägen som det heter ibland! :rolleyes:
Jag tycker det är bra som det är, men tack för din kommentar! :wub:
Henric
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida