Forum > Färdiga produktioner
In my left pocket
Henric:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 07.08.2014, 12:05:37 ---Låter bra. Skönt med instrumentalmusik ibland. Baskaggen får jag nog ignet grepp om :unsure:. ocg pukan (floor-tom) längst till höger ligger kanske lite väl långt till höger. Annars är trummorna snygga.
Gillas
// Space
PS. Installerade själv EZdrummer2 i går. Konstaterade att det är relativt lätt att få det att låta "hyfsat" men att få det att låta "kanon" kräver nog en hel del skruvande :mellow:
--- Slut citat ---
Tack för kommentar och lyssning! Baskagge liret är typiskt jazzigt, håller med dej om att det sticker ut en del men funkar till detta tycker jag! Baskagge ljudet gillar jag speciellt när han drar till......innan du kommenterade panoreringen på golvpukan är det inget jag reagerat över, tycker det är go suck i den och att den kommer fram utan att störa dom andra instrumenten, men visst den ligger långt ut på kanten, ska exprimentera med detta under den sista finputsen! Grymt lätt att bli hemmablind på det man för tillfället håller på med - kanske borde göra en "har du kollat lista?.... B)
Håller med dej om att man får tweaka en del för att få det ungefär som man vill, men jag måste säga att jag stormtrivs med EZ drummer och dom färdiga midigrooven, tycker dom är grymt bra, finne ett ganska omfattande bibliotek man kan köpa på sej för rimliga pengar!
Återigen tack för kommentar som kommer att utvärderas innan jag förpassar detta projektet till byrålådan! :lol:
Henric
Roffe H:
Skön låt, snygga ljud och bra lirat, fint att lyssna på, har inga konkreta råd att komma med. :)
/Roffe H
bjurte:
Bra ljud och vilken hejare du är Klaviaturen, inte för att det andra är är långt efter, men det är det Klaviaturlir som verkligen sprudlar..
Ja-ja Telen låter utsökt den oxo.. :D
Måååste skaffa en ny, saknar min gamla... :(
zorrow:
Låter toppenbra om allt! EZ2 är verkligen BRA! :D
Henric:
--- Citat från: Roffe H skrivet 08.08.2014, 12:43:23 ---Skön låt, snygga ljud och bra lirat, fint att lyssna på, har inga konkreta råd att komma med. :)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Tack Roffe - kul att du gillar! :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida