Forum > Demolåtar

Waiting(Bjurte) - SubBasen Hegge SubBasen !!

<< < (3/6) > >>

cykeln:

--- Citat från: bjurte skrivet 02.08.2014, 01:46:55 ---OK !
Bas lite för låg, att tänka tills denna hamnar i skarpt läge !
Zorrow - Skrapande ?? vet inte riktigt vad som menas här, men antagligen nåt trumm eller synth spöke.. ;)
Eddi - EZ2 ? Icke, det lämnar jag åt amatöörerna..  ;) :D (obs! skämt!)
Herr Cykel -Jag tror allt herrn allt är ute och cyklar lite nu.. :P
Klart som korvspat att man kan hitta personliga signum fortfarande, lyssna vad Eddi säger. ;)
Ta Paxom t.e.x. eller Zorrow, eller Eddi himself !! Eller Dividend eller Herr Cykel.. Signum har dom allesammans, jag me..
Men mitt mål är väl att korsbefrukta mina 60-70-80 tals melodier med moderniteter och få det till en egen mix ur göttepösen..
Er andra - tack för glada tillrop !!

--- Slut citat ---
Jajamen jag är säkert ute och cyklar! Se en längre cykeltur i Eddis tråd om signum.

Wernborg:
Håller ju också till i detta land emellanåt. Syntigt komp med gitarrer liksom. Väldigt bra trummor här tycker jag.

Kent får se upp!

Henric:
Låter hurtigt poppigt tycker jag, originellt vet jag inte om det gör! Skrapandet som Zorrow kommenterade måste var det farfisa liknande syntljudet i mitten....kan säker bli bra detta!

Fick en tankeställare idag när jag var i Skanör och skulle lämna 700kg fönster, paret som kom och tog emot var täckta av tatueringar från topp till tå - säkert dyrt och gjort för att skilja sej från mängden och känna sej orginella - problemet är bara att det finns alleredan tusentals människor som gjort likadant...... B)

Strävar man för mycket efter att vara orginell så kanske man bara blir en blek kopia, vem vet!
Ursäkta utsvävningen i din tråd!  :o

Henric

bjurte:
Alltså !! Nu känner jag mig som en 'missförstådd' konstnär här..  :(
Originellt, signum och bla..bla..bla....
Skulle aldrig nämnt något.
Klar som fanken att man vill hitta på något originellt och som låter som bara jag !!
Vill vi inte alla det ?? ;) :D
Att förtydliga då, jag vill bara hitta ett modern eget uttryckssätt/sound  men med mina gamla 60-70-80 tals melodier.
Inte märkligare än så... Mina harmonier låter ju som jag alltid gjort, "thats me" s.a.s.. B)
RAWK!

equality:
Härligt! Bra tryck, fin ackordgång och bra arr. Låter felfritt i mina öron iaf.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion