Forum > Demolåtar
Cykeln - Bortom Åa
Eddi:
Dessvärre Padd-säkrad denna förmodligen pga Å och mellanrum i titeln, får lyssna när jag kommer hem :D
zorrow:
Väldigt trevligt stycke! Bra musicerat och framfört. Låter mycket bra om allt och om mixen. Möjligen att basen stundtals bumlar lite. Kompressor? Trummorna låter kanon, vilka använder du?
cykeln:
--- Citat från: aROCKER skrivet 30.07.2014, 01:49:28 ---Härligt gung, bra text, och en skön tradition.
Jag plockar fram sillunch imorgonbitti..tack vare denna! :)
--- Slut citat ---
... att få orsaka en sillunch är nog bland det bästa omdömet jag fått - Tack!
--- Citat från: Marsall skrivet 30.07.2014, 10:39:50 ---Riktig fin låt o sin genre riktigt hög klass..Bra framfört o berättande av text o sjunget..Spriddulutt akustiska guran i bakgrunden ligger perfa o gör låten extra bra.. :)
--- Slut citat ---
Spriddulutt guran - kul att du hörde den!
Tack för fina ord!
--- Citat från: Eddi skrivet 30.07.2014, 16:32:00 ---Dessvärre Padd-säkrad denna förmodligen pga Å och mellanrum i titeln, får lyssna när jag kommer hem :D
--- Slut citat ---
Antagligen har bäst-före-datum passerat och det kommer kännas lite surt ..
--- Citat från: zorrow skrivet 30.07.2014, 18:51:15 ---Väldigt trevligt stycke! Bra musicerat och framfört. Låter mycket bra om allt och om mixen. Möjligen att basen stundtals bumlar lite. Kompressor? Trummorna låter kanon, vilka använder du?
--- Slut citat ---
Tack för det!
Trummorna är EZ2 :)
zorrow:
Sicken tur att man köpte de däringa EZ2 då :D :D :D
spacetrucker:
Jorå... låter bra. Bra lirat och EZ2 låter bra och allt dedär... denna går nog dock en aning över min finlands-svenska horisont. Det här är nog nåt ni i svärje har i generna.
// Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida