Forum > Färdiga produktioner

Eddi ft. Perre - Crown, Färdig

<< < (3/17) > >>

Altsax:
Jag fullkomligt älskade gitarrsolot
Grymt!

Lite fix, trix och sång så ...
Hade jag mer tid skulle du få ett uppkast till text :)

Eddi:
Fantastiskt skojigt med över 100 lyssningar på min slask och så många konstruktiva kommentarer. Jag får ta tag i den och kommentarerna när jag kommer hem från Gräkland :D

zorrow:
Jorå! Det finns potential. Mycket bra sagt ovan. När sången kommer på skulle jag vilja ha lite mer dynamik i kompet (läs: mer sparsam synth). En del pill med mix o framförallt trummor återstår. Ha det skönt i Grekland! Jag är nyss hemkommen från ön Poros. Det var toppen. Ta en kall och njut!

Eddi:

--- Citat från: zorrow skrivet 30.07.2014, 18:46:27 ---Jorå! Det finns potential. Mycket bra sagt ovan. När sången kommer på skulle jag vilja ha lite mer dynamik i kompet (läs: mer sparsam synth). En del pill med mix o framförallt trummor återstår. Ha det skönt i Grekland! Jag är nyss hemkommen från ön Poros. Det var toppen. Ta en kall och njut!

--- Slut citat ---
Poros har jag aldrig vart på. Nu är vi på Rhodos 38 grader varmt idag och 40 har utlovats till imorgon, AC,n på rummet är trasig och vi längtar efter Sverige.
Stötsynthen kommer nog att ersättas med stratakomp typ så du är helt rätt ute där :D

Eddi:
Helt sjukt 196 lyssningar.... :wacko:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion