Forum > Demolåtar

Harmonica mike - Ladder

<< < (2/2)

MaxB:
Väldigt bra ljud om alla inblandade instrument. Låtidén är hur bra som helst. Jag upplever såväl låt som mix radioklar, om du bara ser till att den inte är så förgrymmat kort.
Jag reagerade på samma grejer som Asti nämner.

equality:
Härligt Mikey! Håller med Asti om att dur och moll krockar i början. Låter som den vänstra guran kör ett durackord vid 004. Jättebra ljud! Sången så där innerligt trovärdig som alltid. To be continued of course!

Harmonica mike:
Ibland lyser solen även på KR,kommentarer gör mig GLAD  :D

Max:
Max tack Max.Ja ett par rundor till skall det bli.Lite för fint väder just nu för att sitta i studion så det får bli i augusti/september..E var första idén,men jag tror em blir mer rätt mot nuvarande sång.Rätar till det då jag tar tag i denna.

Eq Mikey:
Tack kompis kul att du gillar denna.Fick idén ute i stugan,lirade in den med E i början på mobilen ..Lyssnade på telefoninspelningen i studion och satte E i kompet som senare hamnade till vänster...Men fipplade lite med mollet sedan,tror det sitter bättre mot sången som är mer mollbaserad.Mera kommer,men efter ryssvärmeböljan som pinar oss glassätaröldrickarsolande Bodensare  :D

###########################

Tack grabbar för kommentarerna

Mike

Marsall:
Skönt groove o beat.. Kör laybacksång hela 1a versen o reffen o 2a versen lite mer bett på sång o sv ..¨å blire Gottmos o radioklart känner jag :D

Edit =laybacken på 1a veren = 3e textmeningen skulle också vara cool som dom andra 3 meningarna..  Vers 2 som den du kör nu . Obs! det va bara en tanke som poppa till.. Annars låter sången svinbra som det är..Tyckte bara den laybacka som du kör va så cool..o ville ha den HELA 1a versen ..Rock on :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion