Forum > Färdiga produktioner

Roffe H - I Lekebergs bergslag

<< < (3/4) > >>

Roffe H:
Visst HM, och sjön ligger alldeles blank och gäddan är på på hugget, underbart. Kul att du gillar munspelet. :)

Bjurte, svårt med ljudbilden, lätt att det blir murrigt när försöker justera s-ljuden, har gjort ett försök till att "lätta upp"  :unsure:

Tack för tips och uppmuntran.
/Roffe H

Roffe H:
Filat lite till, upptäckte att jag sparkat till mickstället på ett ställe  :rolleyes: samt att jag sjöng fel på ett annat...men nu så ska det väl vara ok. (version 6 i trådhuvudet)  :)
/Roffe H

Harmonica mike:
Var den bra tidigare så är den perfekt nu Roffe.

Sitter och dricker kaffe och försöker få liv i kroppen,det tar ju ett tag för oss åldringar  :D

Skönt att lyssna på denna igen,fast jag har varit uppe sedan 5..Vaknade av fågelkvitter och arla morgonsol tjuvkikandes in genom vårt sovlofts lilla fönster där ute i stugan..
Lite poesi,kaffe och musik - grymt fin start på dagen - tack

Mike

Roffe H:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 01.07.2014, 07:57:33 ---Var den bra tidigare så är den perfekt nu Roffe.

Sitter och dricker kaffe och försöker få liv i kroppen,det tar ju ett tag för oss åldringar  :D

Skönt att lyssna på denna igen,fast jag har varit uppe sedan 5..Vaknade av fågelkvitter och arla morgonsol tjuvkikandes in genom vårt sovlofts lilla fönster där ute i stugan..
Lite poesi,kaffe och musik - grymt fin start på dagen - tack

Mike

--- Slut citat ---

Tack HM. Jag blir riktigt glad att du gillar min låt. Det är så lätt att det blir banalt när man skriver en svenskt text i seriöst syfte. Men "skit samma" vem bryr sig särskilt mycket om vad som rör sig i en gammal gubbes huvud.  :lol: Hoppa du får en lika fin dag som morgon.  :D
/Roffe H

Marsall:
Härlig sommarvisa/text o härligt rofylld berättarstil sjunget  .. Munspel o fiol e perfekt valda toner ..Bra nivåer på allt..Kommer heller inte på nåt xtra o det va ju bra dä.. nice :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion