Mixen är bra
Körnivåerna, jag vet inte, de märktes ganska mycket på det där stället, där ljusaste tonen låg i mitten, är det bra att de märks? Jag tror att de inte borde märkas i "normalfallet"
Jag gillar texten och berättandet, mysigt!
Jag får kolla själv om den ska backa lite, tack för koll!
Jättesnygg mix och en skön låt! Kanonfin refräng med en helt underbar orgel. Snygga harmonier också i refrängen.
En liten sak vad gäller trummorna. Dom är bra överlag, men i refrängen slår dom ett "extraslag" före varje takt (om man säger att detta är 6/8 och inte 3/4), som gör att det stoppar upp en aning. Enbart raka slag tror jag vore bättre för "flytet".
Kanske lite många körinslag, men det är absolut inget fel på dom. Snyggt!
Jag har inte tänkt på dubbelslaget på trummorna om de stoppar upp, får kolla om jag märker det.
Lite eget kanske med dessa många avskalade körstämmor. Jag gillar att experimentera med rösten väldigt mycket nuförtiden, så det blir lite hur som helst ibland.
Körinslag är väl bra, eftersom jag snart samarbetar med Sanna, som varit med på något
körslag på teve?
//MaxB t.f. körkarl
Bättre text nu tycker jag och du har knåpat ihop den fint med alla instrument och bra sång. Det var väl några sekunder innan slutet som jag upplevde att ljusa körstämman var ute och cyklade lite. Annars bra 
Ja, jag har rensat bort många rader som var grova upprepningar tidigare. Ljus cyklar kanske? Får se om jag kan få honom att kliva av cykeln...

Njutfull o avkopplande låt ..Jag skulle tagit fram de sköna plocket mer... in the face tillsammans med sången,som e cool o bra nu.. Vill du? kan du göra den än mer layback alltså riktigt tillbaka lutat o len på versen o sen köra som nu på det övriga lite raspsång.. Men den e cool o layback o skön redan MEN jag vet att du vill ha utmaningar så därför kom jag med en om du vill ha den
.. Eller gör en till version .. kan ju ha fler efter humör o väder..
Keep rockin"
Ta fram plocket hmm kanske, det var fruktat otajt i första versionen som Lazarus skulle spela trummor till men lite tajtare nu, tja kanske. Får kolla det.
Och här snackar du om dynamik i kören! Spännande upplägg som jag inte alls tänkt på själv tidigare men det låter vettigt. Får se om jag ids göra om här eller om jag tar med mig konceptet i kommande låt(ar). Det verkar som en superbra idé ju!