Då skall vi se kära KR:are

Eddi:
Thanx man kul att du gillade mitt första rockförsök.Lite att göra i uppbyggnaden,en till vers efter halvtempot,sången digitaldistar å lite små fix - sedan kan nog detta bli en bra rockdänga med lite hjälp av nisse flinkman på gura

Hammond,tja det är ju halion sonic 2 jag har,och den suger i ordets rätta bemärkelse.Testade och det lät crap..El pianot också halionsonic2 som går där en kort sväng i början,det låter lite bättre..
Maria:
Thanx tjejen,kul att du gillade denna å sången

Mera kommer,gura/keys å en till vers,men det är ju det här med havsöringarna och maj-juni..Måste prioritera lite

Max:
Jag tror bestämt att du gillade denna,då blir det ett maxat tack - Max

Peter:
Ja kanske en liten gnutta lyster på gurorna,skall ha det i åminne då jag ger mig på färdigställandet av denna.Lirar på min nya
Schecter,as fin gura för ett riktigt rövarpris.Gura helt klart på solodelarna,hammond pluggen min är inte bra - men jag skall se vad jag kan göra.Kul att du gillade sång/låt,det värmer gott i vårsegt Norrbotten..
Staffan:
Delayet,på sången antar jag att du menar..Ja det är nån sorts delay preset som jag för enkelhetens skull slängde på sångspåren via ett grouptrack.Sången distar så jag skall ta om lite ser över studsarna då.
Hammond vore guld,men jag kör med halionsonic2 och orglarna där låter surt

Tre/fyra tons ackord låter surt,ingen annan har uppmärksammat det på steinberg forumet..Jag kan ju vara ute och cykla,men de låter allt annat än bra.Skall kika runt lite efter en cool hammond plugg till hösten,i sommar blir det inte så mycke musik.Lite live,men inte så mycke cubejseri.
Ja trumsticket där,det går ju att förlänga lite så de delar du vill ha in ryms lite bättre.Sedan kan man ju alltid göra lite körgrejer där och bygga upp det snyggt mot rocket som kommer sist med gura solo å kör,,
Bra tips Staffan,skall kika på det då jag får tid till att stöka lite med denna..Öringarna först.Hobby,men nog så viktig så vi har nåt att grilla och enrisröka i sommar där ute i stugan..Båt/haspelspö/nedblyad-tubfluga som jag binder själv(topp hemligt mönster

)Kul att du gillade denna Staffan,det värmer gott.
Marsall:
Jo och snön lyser vit..Nåja,den har dragit nu

Skall fiska in en gitarrist på denna och dra några räkor på orgeln vad det lider så får vi se hur det slutar detta,kul att du gillade den.
pxm:
Oj,tack Johan - den värmde gott.Lite info om hur den kom till denna låt.Köpte mig en liten batteriförstärkare VOX med inbyggd trummaskin(modell simpel) för 500:- på emusic.se så att jag kan träna på elgurkan där ute i stugan.Lirade de här ackorden till ett fast beat förra helgen och tänkte,ja men det här rockar ju lite,spelade in svänget och ackorden via min xperiaz då minnet sviker lite..Lyssnade av det när jag kom hem och satte det en kväll nu i veckan.Lite mer skall denna få,men riktigt kul att du gillar den så här långt.
Zorrow:
Thanx man.Jag skall kika på det där med orgeln och se vad som kan göras..Först tänkte jag blås och soula till det lite,men orgel är nog rätta vägen..
Tror det var alla då..
####################################
Stort tack till alla för kommentarerna,ni är bara bäst
Åter till fiske och stugliv 
Mike