Hel cool denna,jag får lite vibbar av den där sjuttiotalssnubben..Han med amazonen..Mitt minne är inte vad det har varit.. 
Nåväl,håller med Eddi också - tydligare sång.I övrigt så rockar det fin fint,sitter och sprattlar med benen 
Mike
Nu tillbaka från stugan ser jag att det är fler kommentarer - kul.
Jag har skruvat lite liiite så att sången är tydligare (hoppas jag) har dessutom bytt ut en sångfil mot en nyinsjungen - låter i alla fall tydligare i mina öron.
Gillar "Kan någon putta på Öhhh"
Senare i texten blir sångrytmiken i förhållande till musiken lite hips om haps känns det som, lite improviserat. Går att strama åt bättre tror jag. Bäst funkar det vid prattexten, där flyter det fint.
"Vad är klockan?..." Kommer att tänka på Bengt Grives klassiska kommentar. Fotbolls VM 1974, Sverige-Tyskland.
Marsall skriver finurliga och personliga texter. Gurano kompar stilsäkert.
Kul att du gillar - har rattat lite till på sången.
Med andra ord, riktigt bra 
Man tackar

Skitsnygga gitarrer, som bildar en svängig och fin grund tillsammans med bas och trummor!
Arret är inte överarbetat och mixen har lagom mycket reverb tycker jag.
Fyndig text och bra sång, som nog skulle lyftas fram lite mer i mixen.
Kanske lite otajta fraseringar på sången ibland, som Tokai är inne på...
Fint samarbete!
/Asti
Vi tackar
Jamen, mixen sitter fint! Kanske en smula mer bas i mitt tycke men det är nog en rent subjektiv upplevelse. Sången är, som sagt, stundtals rent briljant och stundtals ojämn både i attityd och mix. Riktigt cool i alla fall tycker jag 
Jag höjde basen lite å mejslade lite till i mixern ang basen . hoppas det blev bättre.
Riktigt orginellt och bra !!!!
Mixen sitter tycker jag och skönt gitarrljud..
Sången är perfekt..... 
Ett mycket bra collab och det bästa jag hört hittills från
er två...
mvh
Vi tackar
Nu har jag som sagt gjort små ändringar. Kanske inte hörbara skillnader men de finns i alla fall. Jag höjde å mixade basen lite, mixade lite i sången och har bytt en sångsnutt mot nya filer.
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/LateToMyDate2.mp3[/mp3]