Forum > Demolåtar

MaxB - Without This No song

<< < (3/7) > >>

Plinka:
Riktigt skön låt du fått till här. Du sjunger den bra och kören är finfin! Gillar arret också, fast jag skulle önska att munspelet fick krypa fram lite mer, framför allt i introt. Basen är toppensnygg!

MaxB:

--- Citat från: Jonte skrivet 31.05.2014, 13:38:49 ---Skönt sound och härligt spel på basen!

--- Slut citat ---

Tack Jonte!

--- Citat från: Plinka skrivet 31.05.2014, 22:20:05 ---Riktigt skön låt du fått till här. Du sjunger den bra och kören är finfin! Gillar arret också, fast jag skulle önska att munspelet fick krypa fram lite mer, framför allt i introt. Basen är toppensnygg!

--- Slut citat ---

Tnx Plinka!

Vilken kväll jag haft hemma hos Eddi! Har just kommit hem och ska nu på lånpromenad med hunden. Har tankat över kvällens inspelningar (mp3:or från H4:an) till mp3-spelaren i telefonen, så jag kan lyssna då vi är ute och går, hunden och jag.
Ikväll hade vi en workshop i musikens tecken hemma hos Eddi, så nu har jag spelat mer med Airikr och en sångerska, Sanna Niva (var med i körslaget i Dogges team på teve tydligen...). Det var riktigt roligt att spela och sjunga tillsammans. Vi hade också en gästmusiker som normalt spelar darbuka men nu provade min cajon, som jag tagit med. Och många munspel fanns tillgängliga på altan, där vi satt och spelade. Kul sammankomst!

Plinka:
Det låter som att du haft en underbar kanonkväll vännen!!  :D Bättre kan man knappt ha det ;)

Altsax:
Produktiv kille med mycket bra i pipen :)

Börjar bli dags att dra ihop ett gäng låtar till en skiva eller hur ;)

Rock on mannen!
 B)

MaxB:

--- Citat från: Plinka skrivet 31.05.2014, 22:35:42 ---Det låter som att du haft en underbar kanonkväll vännen!!  :D Bättre kan man knappt ha det ;)

--- Slut citat ---

Det var störtskönt att träffas i musikens värld.
Jag som hade tänkt att jag ska göra sånt oftare ...
i nästa liv, har börjat tänka om.

Ska nog fortsätta med att redan i det här livet, att träffa musiker
som jag tycker det är kul att spela och sjunga med.

--- Citat från: Altsax skrivet 01.06.2014, 10:35:59 ---Produktiv kille med mycket bra i pipen :) Börjar bli dags att dra ihop ett gäng låtar till en skiva eller hur ;)

--- Slut citat ---

Tja, det finns ju mer eller mindre bra material för flera plattor. Endera så slänger jag upp befintligt material via nån tjänst (som förhoppningsvis inte konkar) eller så finputsar jag först på det (in absurdum) men då blir jag väl aldrig klar att lägga upp det.
Låter som ett lätt val... eller?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion