Kontrollrummet

Marre & Plinka +pxm: Grimasch om morgonen

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Plinka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa
Titel: Grimasch om morgonen
Text & musik skriven av Cornelis Wreesvijk
Låtlängd: 3:10

Medverkande:
Arr, produktion och mix: Plinka (Carina André)
Trumprogrammering: pxm (Johan Paxom)
Leadsång: Marruschkka (Maria Hedman)
Stämmor/kör: Plinka


Hej hej! Då var det dags igen för mig och Marre att bjuda på en visa, som vi har jobbat med en tid!
Denna gången gjorde vi en egen version av Cornelis´s vackra jazzvisa "Grimasch om morgonen".
Jag står för arret, men tog hjälp av pxm på trumprogrammeringen. Tusen tack paxom!!

Så, varsågoda att lyssna, kommentera och kritisera! :D

2014-05-29: Lite torrare reverb och aningen lägre flöjt

2014-06-01: Vässat lite till på mixen, minskat ytterligare på Marres reverb, samt skruvat ner lite basfrekvenser för att få mindre bumlig mix och ökat deessern.

2014-06-02: Sänkte flöjten en millimeter. Sänkte sista tonen på bas och pad
« Senast ändrad: 05.06.2014, 10:49:18 by Plinka »
Plinkar på en låt...


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
En av mina favvislåtar av CW  :)
En fin version som ni gör bra.

Tankar från mig då:
Lite för mycket reverb överlag (smaksak eg), Några toner på flöjten är lite för höga - kanske sänka den ett snäpp generellt, sedan känns några toner på flöjten lite trevande/tvekande?

/Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Plinka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa
En av mina favvislåtar av CW  :)
En fin version som ni gör bra.

Tankar från mig då:
Lite för mycket reverb överlag (smaksak eg), Några toner på flöjten är lite för höga - kanske sänka den ett snäpp generellt, sedan känns några toner på flöjten lite trevande/tvekande?

/Gurano
Tack vännen! Jag ska se över reverbet och flöjtnivån vid nästa mix om fler samtycker med dig!
Och vad gäller flöjten, hehe...det var den där jäkla lilla träflöjten som jag hittade i mitt skåp inför Cowboy-indianfestivalbidraget, och tyckte det var så kul att tuta i den att jag bara måste fortsätta! Och jag är ju ingen flöjtare, men tyckte ändå det lät roligare än midi, och mysigare ljud än den betydligt bättre altflöjten som ligger här...fast den är svår att sätta toner med :D  :P
Plinkar på en låt...


Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
Finstämd o rofylld ..Bortsätt från den liite höga flöjten (som även Gurano nämnt) en riktig bra mix i övrigt.. Fin leadsång av Marre" O när ni sjunger tillsammans ja då e det mumsfillibabba kan jag lova!  :)


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Fin version! Ni sjunger snyggt ihop, rösterna kompletterar varandra bra.
Snyggt arr, skön ljudbild. Tycker också reverbet kunde minskas en aning och
kanske även lite mer de-esser skulle behövas.
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Finstämd o rofylld ..Bortsätt från den liite höga flöjten (som även Gurano nämnt) en riktig bra mix i övrigt.. Fin leadsång av Marre" O när ni sjunger tillsammans ja då e det mumsfillibabba kan jag lova!  :)
Tackar! Det är väldigt mysigt att sjunga med Plinka.
En av mina favvislåtar av CW  :)
En fin version som ni gör bra.

Tankar från mig då:
Lite för mycket reverb överlag (smaksak eg), Några toner på flöjten är lite för höga - kanske sänka den ett snäpp generellt, sedan känns några toner på flöjten lite trevande/tvekande?

/Gurano

Min favvis oxå :wub: Tack du! Det var verkligen skönt att få sjunga den här Plinka, till ditt härliga arr och dina vackra stämmor! Kanske dra ner på reverb pyttelite..? Du kan väl testa. Flöjten gör låten till viss del, är väldigt förtjust i den, mig stör den icke i alla fall, smaksak antar jag.
Fin version! Ni sjunger snyggt ihop, rösterna kompletterar varandra bra.
Snyggt arr, skön ljudbild. Tycker också reverbet kunde minskas en aning och
kanske även lite mer de-esser skulle behövas.
/Asti
Så trevligt att den smakar :P Det är Plinka som håller i mixeriet, hon får bestämma, men det där med reverbet håller jag med lite om :)

Tack för musiken Plinka, alltid lika härligt att samarbeta med dig :wub:

/Marre
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Skön låt, är ingen Cornelis expert, men personligen känns det mer som Bellman (Okulturerad som jag är.. :wacko:B)
Men bra är bra..
Gillar reverb och tycker det låter gött som den är nu. Flöjten tillför som fanken, och lurar upp en i Anderna ibland.. :huh:
Bäst blir det när ni blandar era röster dom gifter sig fint.
SNYGGT... 
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
PXM: tack för ditt slagverk, gjorde susen ^_^ :D

/Marre
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Skön låt, är ingen Cornelis expert, men personligen känns det mer som Bellman (Okulturerad som jag är.. :wacko:B)
Men bra är bra..
Gillar reverb och tycker det låter gött som den är nu. Flöjten tillför som fanken, och lurar upp en i Anderna ibland.. :huh:
Bäst blir det när ni blandar era röster dom gifter sig fint.
SNYGGT... 
Tack Bjurte! Bellman och Cornelis har vissa liknande inslag i sin resp. musik.
För mig låter den här mycket folk och lite medeltida, vilket gör mig lätt hög..ääälskar detta arr :P

/Marre


« Senast ändrad: 29.05.2014, 09:41:36 by Marruschkka »
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad zorrow

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 977
  • Livet är för kort för att inte göra det man gillar
    • Visa profil
Riktigt bra! Färdig i mina öron och fantastiskt bra sång och mix!  B)


Utloggad pxm

  • Strängsnubblare.
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 166
  • Jag har målat av min Jazzmaster !!
    • Visa profil
    • johanpaxom
Det här låter kanon....Kanhända det är klart ???? en sak bara, reverbet !!!
men det är en smaksak och jag gillar ju torra mixar... :)
Kul att trummorna kom till användning....


mvh
"French Rock is like english wine" (John Lennon)
https://www.facebook.com/groups/JazzTheoryForum/


Utloggad Plinka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa
Perfekt att Marre har skött om tråden när jag varit lite stressad och frånvarande ;)  :wub:

Finstämd o rofylld ..Bortsätt från den liite höga flöjten (som även Gurano nämnt) en riktig bra mix i övrigt.. Fin leadsång av Marre" O när ni sjunger tillsammans ja då e det mumsfillibabba kan jag lova!  :)
Tack Marsall! Har nu sänkt flöjten liiite, hoppas ni blir nöjda! Ja vi tycker själva att det blir ganska läckert att sjunga ihop, tacktack! :D

Fin version! Ni sjunger snyggt ihop, rösterna kompletterar varandra bra.
Snyggt arr, skön ljudbild. Tycker också reverbet kunde minskas en aning och
kanske även lite mer de-esser skulle behövas.
/Asti
Tack Asti! Glad att du gillar arret och ljudbilden!! Har nu minskat lite på reverbet, men väntar lite med att öka de-essern, stör mig inte själv på det...har ju lite redan ;)

Skön låt, är ingen Cornelis expert, men personligen känns det mer som Bellman (Okulturerad som jag är.. :wacko:B)
Men bra är bra..
Gillar reverb och tycker det låter gött som den är nu. Flöjten tillför som fanken, och lurar upp en i Anderna ibland.. :huh:
Bäst blir det när ni blandar era röster dom gifter sig fint.
SNYGGT... 
Tack för det Bjurte! Vad roligt att du gillar flöjten, själv har jag nästan förälskat mig i den lilla saken som låg och dammade i skåpet, underbart kul, och anderna, ja varför inte, det är ju en indianflöjt ;) Och våra röster är spännande ihop ja...  :wub:

Riktigt bra! Färdig i mina öron och fantastiskt bra sång och mix!  B)
Tack zorrow!!! Jag vek mig dock för de andras åsikter och minskade aningens på reverbet och flöjten :) Hoppas den smakar ändå ;)

Det här låter kanon....Kanhända det är klart ???? en sak bara, reverbet !!!
men det är en smaksak och jag gillar ju torra mixar... :)
Kul att trummorna kom till användning....


mvh
Tack pxm!! Ditt trumspår tillförde enormt mkt  :wub: Nu har jag minskat lite på reverbet  :D


--------
Som sagt, ny mix finns nu med lite mindre reverb och flöjt! Hoppas ni orkar lyssna igen och se vad ni tycker om det :)
Kram från Plinka
Plinkar på en låt...


Utloggad Airikr

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 43
    • Visa profil
Det här är något som jag missat med CW men frågan är om jag har missat något...tycker det här är riktigt riktigt bra. Era röster matchar otroligt fint men som redan sagt så är reverbet lite väl tilltaget framför allt på Marres röst. Plinkas back up är luftig och fin så där funkar det bra och tillsammans är ni grymma   :)


Utloggad Altsax

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 818
  • Musiken är lycka :-)
    • Visa profil
    • Spellista youtube
wow! Riktigt bra! Flytta till färdiga!  :wub:

Perfekt körat
Helbra lead
bra mix master
utsökta gitarrer


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Det är en fin tolkning.

Kanske tycker jag att flöjten låter lite Pacho och indiangänget på folkungagatan, men sången (bådas) är så bra så jag glömmer detta faktum.
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Plinka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa
Det här är något som jag missat med CW men frågan är om jag har missat något...tycker det här är riktigt riktigt bra. Era röster matchar otroligt fint men som redan sagt så är reverbet lite väl tilltaget framför allt på Marres röst. Plinkas back up är luftig och fin så där funkar det bra och tillsammans är ni grymma   :)
Jag hade faktiskt också dålig koll på denna vackra visa innan Marre upplyste mig om den  :wub:
Tackar, vad roligt att du gillar våran tolkning!!
Kan hända att jag ser över mixen en sista gång, även om jag i nuläget kan tycka att den sitter fint, men jag ska ta mig en kik på Marres reverb :)

wow! Riktigt bra! Flytta till färdiga!  :wub:

Perfekt körat
Helbra lead
bra mix master
utsökta gitarrer
 
Ooh, tack för det Altsax!!  :wub:

Det är en fin tolkning.

Kanske tycker jag att flöjten låter lite Pacho och indiangänget på folkungagatan, men sången (bådas) är så bra så jag glömmer detta faktum.
Tack för det mi friend!! Ja...somliga förflyttas till Anderna och andra till Folkungagatan av flöjten...kanske beror på var man brukar hänga  :rolleyes:  :P Nä men snart kommer Paco och Poca o hälsar på, blir kul!
« Senast ändrad: 31.05.2014, 23:33:51 by Plinka »
Plinkar på en låt...


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Riktigt bra! Färdig i mina öron och fantastiskt bra sång och mix!  B)

Åh, så roligt att du tycker det! Tack.
Det här är något som jag missat med CW men frågan är om jag har missat något...tycker det här är riktigt riktigt bra. Era röster matchar otroligt fint men som redan sagt så är reverbet lite väl tilltaget framför allt på Marres röst. Plinkas back up är luftig och fin så där funkar det bra och tillsammans är ni grymma   :)

Tack Airikr :D Håller med om reverbet, men det har justerats nu så vi ligger i samma rum, gott.
wow! Riktigt bra! Flytta till färdiga!  :wub:

Perfekt körat
Helbra lead
bra mix master
utsökta gitarrer

Tackar Altsaxen, den känns..klar. För mig.
Det är en fin tolkning.

Kanske tycker jag att flöjten låter lite Pacho och indiangänget på folkungagatan, men sången (bådas) är så bra så jag glömmer detta faktum.

Pacho & gänget kommer från Anderna från början ju :D

Jag älskar den här indianflöjten, den spritter av liv..och ger mig drömmar... :wub:

Plinka, kanonfin mix där allt sitter rätt nu from my opinion.

Kanske att nån har nån mer synpunkt..?

Paca & Paco är varmt välkomna... snart;)

/Marre
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad Plinka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa
Sådär, nu har jag skruvat liiite till på mixen: Jag har dragit ner ytterligare en millimeter på Marres reverb, samt pillat lite på eq där.
Dessutom skärt lite i basfrekvenserna på mastern för att få mindre bumlig mix, och ökat deeesern.
Är detta till det bättre? Jag fick för mig det i alla fall. I så fall slänger vi snart över den på Färdiga :D


Pacho & gänget kommer från Anderna från början ju :D

Jag älskar den här indianflöjten, den spritter av liv..och ger mig drömmar... :wub:

Plinka, kanonfin mix där allt sitter rätt nu from my opinion.

Kanske att nån har nån mer synpunkt..?

Paca & Paco är varmt välkomna... snart;)

/Marre
Visst är det så med Pacho och gänget! :D

...Då får vi hoppas att Pacho och Pocha inte blir för packade och puckade när de packar sig iväg till den Stockholmska arkiPelagen med sina Piccoloflöjtar eller vad det nu är!  :rolleyes: Hihi

För övrigt, tack Marre för DIN fantastiska insats här! Som vanligt ett sant nöje att arbeta med dig  :wub:
Plinkar på en låt...


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Häftigt arr och mysiga medverkande. Har lyssnat på repeat några gånger och jag gillar att upptäcka de olika instrumenten också. Basen gör bra ifrån sig och trummisen är så suveränt transparant som han kan vara. Tänkte inte ens på att det var trummor med och det är ett gott tecken i en sån här visa. Flöjten kan sänkas lite till i volym och ändå komma fram - den är fin!
Sista tonerna skulle vara bra att tona ner liite tidigare om det går att få till på de separata syntspåren.

Skönt samspel i sången också, riktigt nice!
« Senast ändrad: 01.06.2014, 18:18:28 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Plinka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa
Häftigt arr och mysiga medverkande. Har lyssnat på repeat några gånger och jag gillar att upptäcka de olika instrumenten också. Basen gör bra ifrån sig och trummisen är så suveränt transparant som han kan vara. Tänkte inte ens på att det var trummor med och det är ett gott tecken i en sån här visa. Flöjten kan sänkas lite till i volym och ändå komma fram - den är fin!
Sista tonerna skulle vara bra att tona ner liite tidigare om det går att få till på de separata syntspåren.

Skönt samspel i sången också, riktigt nice!

Tack Max för din tid och lyssning samt utförlig kommentar! Håller med om den suveräna trummisen ;) Ingen dum idé att sänka sista långa tonen på bas och pad, det är gjort nu!
Och så sänkte jag flöjten en millimeter till. :D

Och tack alla som hjälpt till att föra mixen framåt!! Nu, förhoppningsvis sista mixen, ligger uppe!!!
Plinkar på en låt...


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Tjoho girls  :)

Vette tusan hur jag har kunnat missa denna..Nåväl,

det här låter hur bra som helst.CW tillhör ju favorit fåran här i Norr,och ni har en lysande version här - mycke snyggt.

Grymt bra collab!

Drar ned denna för avnjutning bland mygg och flugsnappare i strömlöst land..Tack.

Mike


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Inget dåligt låtval...håller med Mike om allt och även hur kan man missa denna :rolleyes: Grymt bra var ordet.  :wub:
/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Tjoho girls  :)

Vette tusan hur jag har kunnat missa denna..Nåväl,

det här låter hur bra som helst.CW tillhör ju favorit fåran här i Norr,och ni har en lysande version här - mycke snyggt.

Grymt bra collab!

Drar ned denna för avnjutning bland mygg och flugsnappare i strömlöst land..Tack.

Mike

CW är ju favvo här nere i söder oxå..antagligen över hela Sverige? :P Blir grymt glad att du gillar så mycket :rolleyes:  Tack.
Inget dåligt låtval...håller med Mike om allt och även hur kan man missa denna :rolleyes: Grymt bra var ordet.  :wub:
/Roffe H

Visst är det en fantastisk låt att göra en cover på, ett sant nöje! Plinkas version av denna är formidabel och jag är sååå förtjust ^_^ :P
/Marre
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad Plinka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa
Tjoho girls  :)

Vette tusan hur jag har kunnat missa denna..Nåväl,

det här låter hur bra som helst.CW tillhör ju favorit fåran här i Norr,och ni har en lysande version här - mycke snyggt.

Grymt bra collab!

Drar ned denna för avnjutning bland mygg och flugsnappare i strömlöst land..Tack.

Mike
Tack för det HM -som Marre säger, grymt roligt att du gillar och sparar! :D (Går fisket sådär upp i norr? På västkusten är det finfint nu)

Inget dåligt låtval...håller med Mike om allt och även hur kan man missa denna :rolleyes: Grymt bra var ordet.  :wub:
/Roffe H
Tack Roffe P ;) Säger samma som till HM, det värmer att dessa herrar uppskattar det vi gör :D

--------------
Den ska ev mastras proffsigare, men så länge lägger jag över den på Färdiga ändå!
Så kan vi snart gå vidare mot nya projekt...Fast nu i 1,5 vecka till måste jag fokusera på att planera och rigga upp för en riktig rolig 40-års-brakfest i Hulahula-style, fylld av fantastiska uppträdanden och Hula-alldans där bastkjol är nästan obligatoriskt, i min gröna sköna trädgård!!!!
Plinkar på en låt...


Utloggad cykeln

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 795
  • När man är ute och cyklar känner man vinden
    • Visa profil
Era röster/stämmor passar fantastiskt bra ihop!
En bra tolkning och bra mix
Det jag reagerade lite på är basen som är lite för "ivrig" - lite åt jazzhållet
Stämningen i låten är mer återhållsam - men det är kanske en vanesak
Snyggt colab!
Det här visas längst ner i alla mina inlägg - kommer du längre ner är du på djupt vatten


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Jättebra mixat Plinka! Btw, skicka mig wav 16bit räcker, på instrumentala bakgrunden och mixen. :) (På balvåren.) När du orkar. :)
« Senast ändrad: 08.06.2014, 16:02:50 by Dividend »
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Plinka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa
Era röster/stämmor passar fantastiskt bra ihop!
En bra tolkning och bra mix
Det jag reagerade lite på är basen som är lite för "ivrig" - lite åt jazzhållet
Stämningen i låten är mer återhållsam - men det är kanske en vanesak
Snyggt colab!

Tackar, ja det är en fröjd att få sjunga och jobba med Marre, vi har verkligen funnit varann  :wub:
Ja jo...basen, vi var överens om från början att den skulle vara lite åt det jazziga hållet, och kanske ville jag ha basen så för att det ska hända lite i arret, men jo det kan nog vara en smaksak eller vanesak för den delen :)

Jättebra mixat Plinka! Btw, skicka mig wav 16bit räcker, på instrumentala bakgrunden och mixen. :) (På balvåren.) När du orkar. :)
Tack Div! Jag fixar det, hör snart av mig!!  :)
Plinkar på en låt...


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Visst är den färdig, mycket bra jobbat alla. Snyggt som fasen.  :)
/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Visst är den färdig, mycket bra jobbat alla. Snyggt som fasen.  :)
/Roffe H

Ja, den känns färdig, bara mastring kvar av ett proffs för vidare utlägg framöver. Tack, :rolleyes:

Plinka är busy nu med en stor fest, men hon svarar säkert när det hela är över :)

/Marre

https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Apropås upphovsrätten, vi fick klartecken av Jack Wreeswijk i förra veckan, han gillade det :D

/Marre
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad Plinka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa
Visst är den färdig, mycket bra jobbat alla. Snyggt som fasen.  :)
/Roffe H
Tackar, jo vi kör på denna mixen! Väntar bara in proffsigare mastring med ;)


Apropås upphovsrätten, vi fick klartecken av Jack Wreeswijk i förra veckan, han gillade det :D

/Marre
Yes, det är riktigt roligt  :wub:



Plinka är busy nu med en stor fest, men hon svarar säkert när det hela är över :)

/Marre


Japp nu är det över och jag har firat ordentligt, och galet kul har jag haft!
Men tyvärr inte så aktiv på KR än...blev bara så matt...måste vila öronen lite, och låta lusten till musik och kreativt skapande få återhämta sig lite. Men jag tittar in då och då, och hoppas snart jag är på banan igen  :)
Plinkar på en låt...


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Häftigt att få OK från Jack B)
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se