Forum > Färdiga produktioner

Zorrow - Cross the border

<< < (3/7) > >>

equality:
Hårdrockstango! Fett! Bra gung och helschysst lir. Kul att lyssna på.  :D Sången kanske än mer elak?

bjurte:
Låter frestande.. B)
Vad har du för Cubase version nu ??
Sedan har ju EZDrummer 2 släppts förra veckan och verkar skitbra, hyfsat billigt för dom  som äger ettan.
Har själv köpt den, men inte hunnit testa den så mycket än, dock mycket bättre sound och framför allt hur man söker och bygger upp hela låtar.

Harmonica mike:
Inte min genre,men fasen - jag gillade det!

Svängigt/snortight/fett och bra sång.Jag hittar inget som stör på någe sätt,grymt bra jobbat Zorrow.

Mike

zorrow:
Har nu lydigt justerat enligt alla goda råd och dubbat panorerad elak visksång på versen samt dubbat refrängen. Basen i mellanläge tror jag? Nu så många sångspår så jag är osäker om volymen på sången hänger ihop under låten?

Equality - Visst e de Tango (bitvis i alla fall)! Har försökt att elaka till sången så mycket jag kan (kanske har fel personliga förutsättningar  ;) Tack för lyssning och kommentar.

Bjurte - Jag PMar strax ang grill. Kollade in EZ2 och de låter riktigt bra men det verkar inte finnas någon Drumkit from hell? Funkar midin på andra trumset, det verkar inte finnas lika många hängpukor....  :unsure: Kanske en midifil till Bjurte som ju alltid har det bästa av allt? :D

Harmonica Mike - Tackar för vänliga ord och lyssning  :D

bjurte:
Alla expansioner (DFH t.e.x ) samt 'original' kiten med alla dess pukor och trumpeter  ;) funkar även i EZD 2.
Dock med deras original-sound såklart..
Visst kan jag testa med en midifil.
Behöver då även resten utan trummor som en MP3:a så jag kan balansera dom.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion