Forum > Demolåtar

Harmonica mike/Roffe - Ryss skräcken

<< < (4/10) > >>

Altsax:
underbar blev ännu bättre :)

Jag blir väldigt sugen på att köpa tillbaka min gamla trumpet och tuta lite :)

Eddi:
Helskön låt och härlig text - bra rimmat - genialiskt.....
Allt sitter perfekt fast jag tycker den ensamma elguran ligger lite för nära lyssnaren med sina riff - i övrigt superduper. :D

Harmonica mike:
Då skall vi se vad som sägs om Roffes och min resa till värmen och solen :)

Max:
Jag håller med,Roffes lir är perfa i denna.Inga probs att mixa in det,rena och fina filer.

Roffe:
Tack själv  :wub:

Staffan:
Trumpet,inte en susning om hur det bör liras..Har du tid så får du gärna vara med på Roffes och min resa..Har för mig att du har bra blåsgrejer...Håller med,hel rätt med Roffes sax - ett riktigt lyft för låten.

Josef:
Ja du hade mer än gärna fått blåsa lite trumpet här,kan du inte låna en av nån? Kul att du gillar låten  :)

Eddi:
Tack för text tycket å övrigt.Ja det rann bara på med putte därute på tundran skramlandes..Märklig låt egentligen,upprinnelsen var testa trumuppgraderingen på ez:et till ez2..Jag hade nog stannat med första testen om inte Roffe diggat denna,så mycket är hans förtjänst att det blev en hel låt..
Så om ni jagar på mig så har jag snart en platta för spotify :D
Menar du vänster eller högerbaktakts guran? Jag kan ju ge den lite reverb så den åker lite bakåt i ljudbilden eller sänka ett pyttesnäpp..

##################

Vad glad jag blir när jag ser att låten gillas och att mixen verkar okej..Roffe har massor med cred här,utan saxen en halvbra låt - med,kanon! För att inte säga stämsången,riktigt bra.
Tack än en gång Roffe  :wub:

Mike

Bribedant:
Jo blåset satt väldigt bra i mixen. Snygg prodd alltså och skön sång på denna.

Roffe H:
Roligt att få bidra till denna fina låt och härligt att få sitta som en smäck och pricken över i...och kul att stämsången uppskattas HM.  :)
Altsax köp tillbaka trumpeten!  :lol:
/Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion