Forum > Demolåtar
Harmonica mike/Roffe - Ryss skräcken
1up:
Juste sound. :wub:
Imponerande. Brass av något slag skulle vara trevligt komplement.
Eddi:
Lyssnar igen och upptäcker att jag inte alls störs av någon gura nu - är det en ny mix eller så?
Harmonica mike:
Lite nya kommentarer,kul boys :D
Bribedant:
Kul att du hittade in i min tråd,det uppskattas.Håller med om blåset,perfa.Lite gura lir till ez2 uppgrade utan bakta..ööh...baktanke
Roffe gillade det han hörde,så jag/vi jobbade lite på var sitt håll.KR när det är som bäst - spontana collab.Kul att den verkar gå hem därute.
Roffe:
Exakt håller verkligen med här,altsax - köp tillbaka trumpeten! :)
One uppen:
Tack,för fina ord.Ja en trumpet skulle nog sitta,vi får se om nån kan trumpeta lite på denna resa mot Jamaica..
Eddi:
Närå,det är samma mix..Evighets baktaktaren skulle jag ju kunna utveckla lite iofs..Den går ju själv där mot sologuran på första svängen.Där skulle man ju kunna hitte på nåt,då det är lite tomt till vänster..Men vi inväntar trumpeten,om nån mot förmodan hinner med Titanixen The second mot Jamaica :rolleyes:
#########################################
Jättekul att vakna till så trevliga kommentarer,detta blir en bra dag.Jag skall förbereda båten för fiske efter havsöring i Lulerivern,så det blir inte så mycket musik på en månad cirkus..
Thanx boys
Mike
Plinka:
Oh vilket skönt reggaegung du fått till här! Underbar skönt havsböljande start på min söndag här tillsammans med kaffet till vänster och min grabb till höger.
Nu har jag tyvärr slukats in i ett stort renoveringsprojekt hemma och inte hunnit följa denna eller andra från start, men är glad att jag kom till den färdiga verren iaf, tycker den känns klar, och roffes sax passar fint in, gott collab av er mina herrar! :wub:
Asti:
Skönt, stilla gung här! Bra sång, snygga gitarrer och passande, fint blås!
Det enda lilla jag funderade över var om det kanske kunde varit lite mindre
reverb på sång och blås...i övrigt fin mix och snygg ljudbild!
Fint samarbete!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida