Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat Marruschka - Mörker (vis-versionen!!!)

<< < (15/18) > >>

Dividend:
Sökte en sopran, och hittade en alt..
Detta är Marias version av Mörker, en gammal gammal låt :)

Alla typer av kommentarer, vad de än gäller, är välkomna. :)

Åsa:
Fiiint... vet att den inte är klar än men oj så bra det blir..
Marre har rösten och uttrycket som fixar en sån här sång tycker jag, väldigt bra!

:)

Dividend:
Tack Åsa, jo frågan är om inte låten är färdig  :blink:

Den är ju precis som jag tänkte mig den från början nu  :blink: Visst kan man ha åsikter om nån enstaka artikulation osv, men jättebrasjunget av Marre! :)

Åsa:

--- Citat från: Dividend skrivet 23.01.2009, 21:40:17 ---Tack Åsa, jo frågan är om inte låten är färdig  :blink:

Den är ju precis som jag tänkte mig den från början nu  :blink: Visst kan man ha åsikter om nån enstaka artikulation osv, men jättebrasjunget av Marre! :)

--- Slut citat ---

Ja den låter färdig tycker jag med, sången kändes som att den satt där den skulle och låten är så vacker. Finfint, då är den klar alltså? Grattis  :D En riktigt bra, ska man kalla det remix?  :blink: Bra jobbat!

Marruschkka:
Jag hörde denna sång för nåt år sen och blev rätt betagen, jag kände att jag skulle vilja sjunga ut till den här..men det har varit turer..sopran hit och dit..så provade jag på den här i december..sen dess har det hänt saker, vad beträffar bakgrund för en alt, som jag är då.

Jag tycker denna sång är helt betagande..jag faktiskt älskar den..på riktigt,jag tror det hörs :P

Men såga på ändå såklart :D

/Marr

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion