Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat Marruschka - Mörker (vis-versionen!!!)

<< < (13/18) > >>

Eddi:
Jo jag har nog hört den några vändor med Jess men avstått att kommentera har för mig att jag inte riktigt gillade sången (kan ha fel) Nu instrumentalt är den fantastisk Div i alla fall, och helt utan kinesiska influenser (skönt).

Jag antar att det är pukor som ligger som botten i framförallt första akten - för mig blir det ett muller som känns lite onyanserat - är det våld på verket att önska mindre muller? För jag tycker att det i viss mån dränker dina fina instrumentslingor som är smått genialiska i sin uppbyggnad och utförande.

:D :D :D :D :)
Eko

Dividend:
Plinka: Kul att det funkar utan text med :)

EKO EKO EKO EKO: Pust! Det ekot tog tid att fixa :)

Nja det skall föreställa bas-pizzicato, pukor finns inga i denna :) Vill inte ha några heller tror jag... Men skall se över det där. Kanske låta cello spela det istället, lite ljusare. :)

Kinesisk influens kan du vara själv :D
Kul att du gillar det iaf :)

Tack båda!

Eddi:
 :D

Light Head:
Superbra, som vanligt. En sak som jag funderar lite på är den lägsta oktaven (är det stråkar?), kanske skulle vara bra om de är lite tydligare kontur på ljudet där? Så att man hör vad det är för instrument.

I övrigt har jag inte några kommentarer.

Det är fina melodier och ett stycke som mycket väl kan bli bland de vackraste du gjort när det kommer lite sång på detta.

Gött jobbat

Dividend:
Tack du! :)

Basarna följer lite sin egen rytmik där, kanske fixas. Nu är det iaf bytt mot cello-pizzcato och höjt en oktav... Men får se... :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion