Forum > Demolåtar

Gurano - Det svänger katten!

<< < (4/5) > >>

Gurano:
Högerklicka på den gröna knappen till höger vid spelare. Väljj spara som :)

Gurano:
Henric: mina låtar är liksom kreativa hörnan...orgeln blir ditt hittepå-bidrag. Så blir även sång om någon vill sjunga  :lol:

Henric:

--- Citat från: Gurano skrivet 01.05.2014, 11:04:18 ---Henric: mina låtar är liksom kreativa hörnan...orgeln blir ditt hittepå-bidrag. Så blir även sång om någon vill sjunga  :lol:

--- Slut citat ---

Kul med samarbeten, har du någon text, eller är det bara att spåna på? Ingen stress dock - det får jag nog av på jobbet!  ;)

Gurano:

--- Citat från: Henric skrivet 01.05.2014, 11:06:11 ---
--- Citat från: Gurano skrivet 01.05.2014, 11:04:18 ---Henric: mina låtar är liksom kreativa hörnan...orgeln blir ditt hittepå-bidrag. Så blir även sång om någon vill sjunga  :lol:

--- Slut citat ---

Kul med samarbeten, har du någon text, eller är det bara att spåna på? Ingen stress dock - det får jag nog av på jobbet!  ;)

--- Slut citat ---
Som sagt..om du sjunger så blir det ditt hittepå hela vägen fram :D
/G

cykeln:

--- Citat från: Gurano skrivet 30.04.2014, 00:29:23 ---
--- Citat från: cykeln skrivet 29.04.2014, 13:52:53 ---
--- Citat från: Gurano skrivet 28.04.2014, 00:55:30 ---Cykeln - nu har jag höjt trummorna så att de hörs - kanske för höga? Passade även på att höja basen

/G

--- Slut citat ---
yepp tuppen upp!

--- Slut citat ---
:D
Tack - Kanske du vill sjunga?  :)

--- Slut citat ---
Skulle var kul att göra ett försök ... men just nu har jag lite mycke ... ska spela idag och i morgon och så har jag några låtar jag håller på med ... så ... Orsa kompani lovar ingenting bestämt :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion