Forum > Demolåtar

Gurano - Det svänger katten!

(1/5) > >>

Gurano:
Tänkte att det behövdes lite mer rÅckNråLL så jag slängde snabbt, nu i stunden, ihop detta utkast. Någon som vill yla (går i 100 bpm) - skicka då ett PM. Jag har inga problem med att ta bort lite soloslinggura om någon sjunger :)

Nu är det bara trumma, bas å 2 guror - man kan lägga på annat, tex orgel den som vill!
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/DetSvangerKatten.mp3[/mp3]

pxm:
Skönt lir på leadgitarren, ja-alla instrument gör bra ifrån sig....
Shysst ljudbild, riktig cool och torr så att man hör detaljerna från alla instrumenten.... :wub:
Skönt ljud på gurorna....
Den här är kanon, Gurano, hoppas du hittar någon som vill sjunga !!!

mvh

cykeln:
Snyggt riff och nice ljud på sologuran
Kompguran kanske lite för distad och "dov"
Upp med drumsen rejält - hör inte mycket av dem
Javiss en orgel och sång blir bra på denna
Kanske också en avstickare någonstans - något som bryter av

Gurano:

--- Citat från: pxm skrivet 27.04.2014, 21:57:17 ---Skönt lir på leadgitarren, ja-alla instrument gör bra ifrån sig....
Shysst ljudbild, riktig cool och torr så att man hör detaljerna från alla instrumenten.... :wub:
Skönt ljud på gurorna....
Den här är kanon, Gurano, hoppas du hittar någon som vill sjunga !!!

mvh

--- Slut citat ---
Najs - kul att höra

--- Citat från: cykeln skrivet 27.04.2014, 22:44:05 ---Snyggt riff och nice ljud på sologuran
Kompguran kanske lite för distad och "dov"
Upp med drumsen rejält - hör inte mycket av dem
Javiss en orgel och sång blir bra på denna
Kanske också en avstickare någonstans - något som bryter av

--- Slut citat ---
Jo en avstickare ska det nog bli tror jag (slängde ihop denna på 20 minuter så jag hann inte med mer :) )
Själv tycker jag om kompgurans ljud - men som du säger ... trummor upp javisst så ska det bli

/G

Gurano:
Cykeln - nu har jag höjt trummorna så att de hörs - kanske för höga? Passade även på att höja basen

/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion