Härlig låt, detta, Cykeln.....
Sången slår igenom, spikar, distar, på två ställen och sedan är låten litet kort.....
Hör gärna en längre version av denna... 
Ja visst- definitivt något att fortsätta på...
mvh
Vad kul att du gillar låten!
Ja det var som sagt bara första versen - ett litet prov för att se hur det kan bli
- resten kommer!
Kollar disten.
Den här var ju hel cool!
Jag vill höra hela låten,och tanka ned den för lyssning ute i stugan i sommar..Riktigt coolt detta.Och vad roligt med Irland,det blir garanterat succe´..För egen del brinner jag hårdare för Skottland,åtminstone med avsikt på whiskeyn
Vackert på båda platserna..Kul att lira live,kanske drar igång ett rockgäng jag också så småningom..Testat med lite nytt folk,riktigt roligt och svängigt som bara den 
Rock on mate
Mike
Vad kul att du gillar!
Du ska abselut få hela verket att dricka något läskande till! - Det är PG
Ja Skottland är härligt - åkte runt där för några år sen - vackert, trevligt och gott! och musiken!
Irland ja - med de pubarna och den musiken kan det inte bli fel - det är nog bara vi som står för felen. Men vi hoppas på att bli betraktade som lite exotiska så det kanske går vägen ändå. Premiär på Crafton street i Dublin och sen mot Galway och sen ...
Japp, denna är det ju pubkänsla på. Det är något mystiskt distande som dyker upp ett par gånger, vad är det för nåt? Det var det inte lika härlig känsla på. 
PUB-känsla låter helt rätt.
Får kolla det mystiska
Tack för lyssning !