Forum > Demolåtar

Cykeln - Mad Passionate Purple (Hela låten 29/4)

<< < (3/6) > >>

MaxB:
Kul! Hur fungerar det med instrument då man kör attackspelningar?

cykeln:

--- Citat från: MaxB skrivet 27.04.2014, 13:25:11 ---Kul! Hur fungerar det med instrument då man kör attackspelningar?

--- Slut citat ---
Man smyger in dem i gevärsfodral under armen så anar inget något -  men plötsligt är man i full färd med att effektuera Whisky in the jar.
Hoppas att det ska fungera bra - vet inte riktigt hur men planen är att spela irländska låtar på gator, torg och pubar i Dublin, Galway, Westport, Dingle ..

pxm:
Härlig låt, detta, Cykeln.....
Sången slår igenom, spikar, distar, på två ställen och sedan är låten litet kort.....
Hör gärna en längre version av denna... :)
Ja visst- definitivt något att  fortsätta på...

mvh

Harmonica mike:
Den här var ju hel cool!

Jag vill höra hela låten,och tanka ned den för lyssning ute i stugan i sommar..Riktigt coolt detta.Och vad roligt med Irland,det blir garanterat succe´..För egen del brinner jag hårdare för Skottland,åtminstone med avsikt på whiskeyn :) Vackert på båda platserna..Kul att lira live,kanske drar igång ett rockgäng jag också så småningom..Testat med lite nytt folk,riktigt roligt och svängigt som bara den :)

Rock on mate

Mike

Zakyath:
Japp, denna är det ju pubkänsla på. Det är något mystiskt distande som dyker upp ett par gånger, vad är det för nåt? Det var det inte lika härlig känsla på.  :unsure:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion