Forum > Demolåtar
MaxB - I do love you - feat Lazarus på trummor
MaxB:
--- Citat från: Plinka skrivet 31.03.2014, 11:02:13 ---Inväntar nästa verre med sång... ;)
--- Slut citat ---
Skärp dig Plinka! :P Den är bäst utan sången ju, så man kan njuta av det vilda kompet! :lol:
MaxB:
Har lagt nya kompgitarrer som förhoppningsvis spela tajt till skillnad mot de förra gitarrerna
Lagt om hela sången och alla körstämmor tajtare också, och sologitarren och musnpelssolot. Det enda som är kvar från tidigigare är basen och de repetitiva trummorna. Kanske nån trummis vill testa att spela trummor på den. I så fall kan jag skicka en fil utan trummorna och kanske helst även utan basen så att trummorna får styra innan jag lägger om basen med nya trummor att luta basen mot. PM:a eller skriv i tråden om nån är intresserad.
[mp3=200,20,0,left]http://max.shivas.se/music/MaxB_IDoLoveYou_20140331.mp3[/mp3]
mahan:
Tjou Max!
Visst blev det tajtare och stämmorna hörs bättre men saknar dom fina kompgura sounden från den tidigare verren, dom var ju sådär snyggt "knapriga" så koppla in dom tillbaka. Baskaggen ligger rätt lågt i registret vilket gör att nån kompressor i slutänsan får mixen att pumpa i baskaggetakt, kan ju vara att det är avsiktilgt men tycker inte att det sitter i denna genre, passar mer till disco/dance typs musik.
h. johan
Scar Fraction Studio:
Riktigt skön låt mannen :D! Njuter lixom av musiken här :D
Lazarus:
--- Citat från: MaxB skrivet 31.03.2014, 23:35:43 ---Kanske nån trummis vill testa att spela trummor på den. I så fall kan jag skicka en fil utan trummorna och kanske helst även utan basen så att trummorna får styra innan jag lägger om basen med nya trummor att luta basen mot. PM:a eller skriv i tråden om nån är intresserad.
--- Slut citat ---
Lazarus sitter längst bak i klassen och räcker upp handen.
/Lazarus
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida