Det är alltid kul med dina infall och omklipp 
Blev lite av konstig worldmusik av det hela - vi kör på detta

(även om jag skulle ha gjort lite annorlunda själv på vissa grejor-men nu är vi 2 som får stå för det hela - nice
)
Tack Mahan!
/Gurano
Tack själv för att jag fick vara med! Det e ju bara så att när Mahan rör om i soppan e ingenting som förut

Bara du har kommit över största chocken kanske vi kan pröve på nåt annat collab!
Jag hade läst om att det var nåt arabiskt på gång men inte hunnit lyssna. Så den första versionen jag hör är nu med Johan på Indonesiska ganska så speciellt faktiskt och det funkar ju bra men jag tycker sången ligger i ett uberrum så om Göran får filerna och mixar ihop det hela blir det nog riktigt läckert.
Tjou EDDI!
Tack för lyssning commentz!
Detta är gjort sas med "glimten i ögonvrån" och får inte tas så allvarligt.

Själv e jag överraskad av att slutresultatet sitter så bra som det gör, så för min del anser jag alstret klart men vi får ju komma ihåg att detta är fortfarande Guranos låt och han som bestämmer.

Morgonlyssnar med en kopp kaffe..Vad skall man säga..Allt e ju riktigt nice framfört ,sköna groves .diggar det mörka gurapartiet bäst gnugget" Mahan sjunger indonesiskt gott.. Men jag kanske inte riktigt headbangar ... 
Tjou, Mahan tackar för sångberömet, lite knepigt språk då kag fortfarande inte kommit underfund hur det skall uttalas.
Tack för lyssningen eller som det sägs på indonesiska:
Terima kasih untuk mendengarkan!
Kul och passande sång till den här! Snygga stämmor!
Snygg bas dessutom! Har inget att anmärka.
Bra att ni la ut texten, annars hade man inte fattat nåt... 
/Asti
Tjou Asti, och kul att du gillar!
Och texten sattes ut för att:
Bernyanyi bersama paduan suara!
h. johan
Coolt Johan!
Den här blev ju hur cool som helst.Texten och sången lyfte låten lite till,mycke snyggt.Fräckt med text sång på utrikiska,jag gillar det skarpt.
Nice collab boys.
Mike
Tackar Mike för lyssning o kommentar,
Utrikiska e lite knepigt ibland men indonesiskan påminner ju om finskan så...

Till slut så kan jag väl säga:
Kelanjutan baik dari musim semi Mike dan banyak salmon baik!
h. johan
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
TACK FÖR ALLA KOMMENTARER OM SÅNGEN MEN VI FÅR NOG ÅXÅ TACKA GURANO FÖR DETTA E JU FAKTISKT HANS LÅT OCH HANS TRÅD VI BEFINNER OSS I. UTAN HANS ENERGISKA O SNYGGA KOMPBOTTEN SKULLE DETTA INTE NU SKRIVAS!
Mengemudi keras tapi lembut!