Gillar verkligen refrängen...när du klämmer i på sången...kan annars tycka sången på verserna är lite låg och tenderar att bli lite grötig och instängd. Men refrängen är kanon! 
/Girly
Tack Girly tanken var liksom att verserna skulle låta lite mysko - kanske borde upp ett snäpp, vi får se?
Tack för tyck

skönt, ekot på refrängen är en superskön idé. You built the wall!
Tung låt och jag gillart.
Ja det är liksom en känga till alla despoter som envisas med att styra och ställa med den enda glob vi har.
Tack för tyck Maxen

Gillar tänket här.
MEr synthar åt Eddi. Riktigt rolig lyssning det här.
Tack för tyck Div

När jag hör introt för synthljuden tankarna till temat i Snobbar som jobbar (The Persuaders)! 
Men det är bara själva synthljuden och är absolut ingen stöld av melodi eller något annat.
Sången i refrängen är toppen! Du är bra på att "ta i"!
I verserna blir sången lite mer instängd. Kanske kunde du pröva lite mer rumsljud även där..?
Mixen i verserna är lite basig och "bumlig". Känns som att synthbasljud, bastrummor och
elbas kolliderar där på något sätt..
Bra låt!
/Asti
Perres bastrumma har med sig en bassynt också som var lite oplanerad det ger en del bummel som jag inte riktigt kan göra nåt åt för jag vill inte byta trummorna nu. En röst till för att göra verserna mer tydliga hm.. ok.
Tack för lyss tyck Asti

och nej det var inte snobbar som jobbar jag tänkte på när jag letade synthljud

Vad skön den börjar bli!
Älskar hur du tar plats i sången på de delayade refarna
Så snyggt!
Gitarren drunknar en del i syntharna. Och ljudet, har du limiter på? Låter så och kanske behöver den få det lite vilsammare för mer klarhet i mixen 
Jag gör som vanligt å skyller på Perre han gillar sådana där limiters och sånt - om du lyssnar i slutet där trummorna är tysta så borde det låta "bättre" men med det sagt vill jag säga att jag gillar trycket i hela låten även om den låter lite ungdomlig Perre är ju yngre än mig you know

Kul att du gillar delaysången - jag med

Tack för tyck Plinka

Lite som Astis tyck om "bumsighet" , men annars, som jag skrev, kan bli en bra låt och visst blev det! 
/Roffe H
Visst blev det

Tack för återkommande tyck Roffe

Jag har tidigare missat att Perowitch spelade trummorna. Gillar trummorna!
Pitch-fix på sången vid 122 är ganska diskret men visst finns den där ? 
Tung låt!
Jag skulle aldrig få mina trummor att låta så här - jag lovar - tyvärr - tur vi har Perre som alltid tar ut svängarna.
Och jag blev ju tvungen att kolla - jo jag hade dragit lite i reglarna där men när jag drog tillbaka dom nu så hörde jag att det egentligen inte hade behövts - den snabba uppgången blev lite tydligare med pitchen - så du hörde helt rätt.
Tack för återfallslyssningen Maxen

När alla fått för mycket Jazz ett tag så hoppas jag ni kommer hit och lyssnar på denna absolut jazzfria lilla låt.