Forum > Färdiga produktioner
equality - Inte för mig
david.roennlund:
:o jaja, hoppar in på denna verre...
Mycket bra låt, och snygg/bra text och arr!
Sitter på jobbet med lapptopp högtalare ... återkommer när jag kommer hem och kan lyssna bätte
//D
sixties:
har redan kommenterat låten men läste texten nu och den var också väldigt bra, gillar texter som säger något utan att det blir nödrim och klyschor.
har haft en svacka i mitt progg lyssnande men nu blev jag sugen att lyssna igen och jobba vidare med mitt progg cover projekt!
equality:
stajo: Kul att du tycker den blev bättre! Tja orden blev betonade med nån slags indignation. Kul att den funkar i nuvarande tappning.
emulator: Tanks a lot! :D
david.roennlund: Tackar särskilt! :)
sixties: Kul att den inspirerade till progglyssning och ett jättetack för låtarna. Har en längre resa på fredag och hinner jag lyssna mer sammanhängande.
stajo:
--- Citat från: equality skrivet 20.02.2008, 11:31:22 ---stajo: Kul att du tycker den blev bättre! Tja orden blev betonade med nån slags indignation. Kul att den funkar i nuvarande tappning.
--- Slut citat ---
Ok så länge det finns en mening med allt så får jag väl köpa det, då har du ditt på det torra så att säga ;)
Annars kan man väl tänka sig att man på ett mjukt sätt kan framföra något ytterst syrligt och det då får en ännu större effekt... iofs då kanske det går en del helt omärkt förbi :)
equality:
--- Citat från: stajo skrivet 20.02.2008, 18:54:21 ---...Annars kan man väl tänka sig att man på ett mjukt sätt kan framföra något ytterst syrligt och det då får en ännu större effekt...
--- Slut citat ---
En mycket kunnig person tyckte i ett annat forum att jag hade alldeles för lite "attityd" i mitt sätt att gala. Kanske det som spökar något. Ligger mycket i vad du skriver och jag är en ganska stillsam och tillbakadragen typ annars. :rolleyes: :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida