Du har bra skönt tryck i rockrösten.
Och gitarrer är sedvanligt väldigt tajta. Däremot är inte den här rockstilen på låtar sånt som jag själv brukar välja att lyssna på. Men det är ju jag det...
Tjou Max o takk o båkk för lyssning igen en gång.:-)
Min rockstil då... somebody help. Har ju aldrig egentligen tänkt på den saken, tycker ju om att testa på nya greijer och ibland lyckas det ända upp till 35% men oftast blir det en flopp som stannar i "bodslådan". Var tvungen att gräva fram mina gamla yttre hårddiskar för att kolla hur mång låtbörjan jag har åstadkommit.... hundratals som alla trots allt innehåller goda ide'er men aldrig fått leva vidare.
Har ju inget emot traditionell rock typ C, Am, F, G men jag känner att jag inte kan tillfoga nåt nytt på den fronten, och det är ju både svårt och krävande att få en trad rock låt att sticka ut och låta egen. Så kanske det känns tryggare att servera typ det jag producerar när det finns nån annans låtar att direkt jämföra med, who knows.
Jisses vikket filosoferande du fick mig till.
Man kan ju inte tillfredställa alla lyssnare hur man än vill så tur att det finns valbart material, även här på KR, vi kör på som förr och gör sånt som själv diggar

h. Johan