Tja vad anses om detta experiment - vad kan bli bättre - typ?

Ny version utan omsjungning mer intresserad av vad ni tycker om formatet?
Ok efter mycket klagomål på min stackars acke så har jag nu normaliserat den. Alltså inga effekter egentligen utom reverb och så har jag dragit en hel del i EQ.reglarna. Betänk att det är en 70-tals acke som jag fick från min granne Carola -77 ca. efter ett stormigt förhållande typ och efter det att hon tågluffat halva jorden runt och blivit rånad i Madrid så tyckte hon att jag skulle ha den här acken

När Larsson testade den så gillade han ljudet det var "följsamt mjukt" som han sa.
Det mest spännande är ändå att ingen listat ut formatet på låten som är helt snodd från en mycket modern låt.
Ok så här är det det finns en låt av Avicii som har avlyssnats på Spotify över 200.000.000 ggr och jag tänkte att jag snor hans idé om upplägg så får vi se om den blir en storlyssnare på KR och nu är det väl 14 typ

Men det blir säkert fler. JAG GÖR INGET MER MED DEN HÄR LÅTEN UTAN SKJUTER ÖVER DEN TILL FÄRDIGA BARA - TJOFF. Oj nu skrek jag visst det var inte meningen

Gav upp från ackekritiken och la om med SM58 och ja det låter väl trevligare?
Edit: Har försökt filtrera som Avicii men kan inte lista ut hur han gör - nån som vet?
« Senast ändrad: 04.03.2014, 02:15:17 by Eddi »
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se