Forum > Färdiga produktioner
Eddi - Get Out
tigersoul:
Instängt 60talsljud kan ju funka, men inte burk/rumsljud kanske, men annars är det en intressant start! O precis när det tog slut väntade jag mig att det skulle braka igång, ash :P
mixuz:
Väldigt old-school, som det heter nuförtiden.
Låter nice, som ett gammalt kassetband du hittat på vinden. :)
Tråkigt det tog slut så snabbt, jag lyssnar gärna längre..
Roffe H:
Burkigt som sagt, men fortsätt så klart! :)
/Roffe H
bjurte:
Äntligen, som Gert brukar uttrycka sig..
Länge sedan vi fick höra en EDDIPOP... B)
Bra låt och melodi, men guran lät inge vidare inspelad.. Burkig och vass/skränig på samma gång.. :huh:
Eddi:
--- Citat från: Gurano skrivet 28.02.2014, 19:38:13 ---Jo denna har ett gott retrodriv. Tycker att guran/gurorna är för instängda/burkiga.
Fortsätt med denna - vill gärna höra fortsättningen.
/G
--- Slut citat ---
Ok jag har fått lite perspektiv alla klagar på guran - den är inspelad med B1:an och det passar den inte för tror jag kommer att testa med SM58. Du uppfattar retro som andra hm... det var ju inte meningen.
Tack för tyck Gurano :D
--- Citat från: tigersoul skrivet 28.02.2014, 21:37:10 ---Instängt 60talsljud kan ju funka, men inte burk/rumsljud kanske, men annars är det en intressant start! O precis när det tog slut väntade jag mig att det skulle braka igång, ash :P
--- Slut citat ---
Du upplever detsamma 60-tal alltså - ok får lägga om eller tweaka guran. Tack för tyck Tiger :D
--- Citat från: mixuz skrivet 01.03.2014, 00:11:25 ---Väldigt old-school, som det heter nuförtiden.
Låter nice, som ett gammalt kassetband du hittat på vinden. :)
Tråkigt det tog slut så snabbt, jag lyssnar gärna längre..
--- Slut citat ---
Roligt att du gillar - kassettsband :lol:
Tack för tyck Mixuz :D
--- Citat från: Roffe H skrivet 01.03.2014, 00:22:53 ---Burkigt som sagt, men fortsätt så klart! :)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Så klart - tack för tyck Roffe :D
--- Citat från: bjurte skrivet 01.03.2014, 12:24:55 ---Äntligen, som Gert brukar uttrycka sig..
Länge sedan vi fick höra en EDDIPOP... B)
Bra låt och melodi, men guran lät inge vidare inspelad.. Burkig och vass/skränig på samma gång.. :huh:
--- Slut citat ---
Äntligen ramlade ordet POP in precis var jag siktade - guran ÄR bra det är dina öron som är dåliga - närrå får fundera på det där. Tack för tyck Bjurten :D
Nu finns alltså en HEL version i första posten. Min undran är om formatet är ok?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida