Forum > Färdiga produktioner

Eddi - Get Out

<< < (5/6) > >>

Plinka:
Gitarren låter väl sådär, men mycket bra låt och din sång är kalas och lyfter hela alstret! Något synthljud kanske lite störande högt, men skit i det, nu var den visst färdig och det ska den få vara  :D
Drivet i låten är skönt!

Roffe H:
Är den färdig, så är den! Mycket bättre än när jag först lyssnade.  :)
/Roffe H

Eddi:

--- Citat från: Plinka skrivet 03.03.2014, 11:28:10 ---Gitarren låter väl sådär, men mycket bra låt och din sång är kalas och lyfter hela alstret! Något synthljud kanske lite störande högt, men skit i det, nu var den visst färdig och det ska den få vara  :D
Drivet i låten är skönt!

--- Slut citat ---

Kul att du gillar låten men jag ger upp för trycket och lirar in acken med SM58 istället med förhoppningsvis bättre ljud - nu kanske det blev lite otajt istället hm...
Tack för tyck Plinka :D

--- Citat från: Roffe H skrivet 03.03.2014, 22:20:00 ---Är den färdig, så är den! Mycket bättre än när jag först lyssnade.  :)
/Roffe H

--- Slut citat ---
Allt har väl tre steg typ hoppas nya gurainspelning blir bra bättre bäst... tack för tyck Roffe.

MaxB:
Såja nu hör jag en bas i mitt huvud som kan tillföra. Vill du ha en levererad?

Fuzzbub:
Riktigt bra idé att koppa Avicci Eddi!   :D    Tycker också att du lyckats helt ok men jag har några förslag på förbättringar(?). 
Efter drygt 100mil i bil med 5 ungar under 15 som krävde att få lyssna på Mix Megapol, NRJ och dylikt anser jag mig att ha lite koll
på musikinriktningen i fråga.    :wacko:

Först så minska ner på reverb på gitarr och bastrumma.  Den senare låter dessutom för akustisk. Mer lågfrekvens.
Trummorna vid 58s låter en smula för speedade.  Skulle vilja ha mer nyanserat spel där.
Syntharna låter 80-tal tycker jag men det kanske funkar. 

Jag ska lyssna lite mer.  Återkommer!  :)    /Fuzz

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion