Forum > Färdiga produktioner
Secret love
Harmonica mike:
Ja virveln ja,den låter ju :) Trumloopen hade gått att modifiera lite för minskning av evighets upplevelsen,men sånt är tråkigt och tar tid.
I övrigt mycke snyggt,och bra sång Carina.Liret är man ju lite bortskämd med då du alltid levererar hög klass Henric.
Mixen helt okej.
Mike
Henric:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 08.04.2014, 09:05:31 ---Ja virveln ja,den låter ju :) Trumloopen hade gått att modifiera lite för minskning av evighets upplevelsen,men sånt är tråkigt och tar tid.
I övrigt mycke snyggt,och bra sång Carina.Liret är man ju lite bortskämd med då du alltid levererar hög klass Henric.
Mixen helt okej.
Mike
--- Slut citat ---
Man tackar för dom fina orden! :wub:
Marsall:
Ja klart din bästa jag hört Henrik! ..O även en av plinkas bästa faktiskt ... Skulle det gå att crispa till sången liiite till helst på reffen då blir det en stor låt i sin genre helt klart ;)
Henric:
--- Citat från: Marsall skrivet 11.04.2014, 17:57:34 ---Ja klart din bästa jag hört Henrik! ..O även en av plinkas bästa faktiskt ... Skulle det gå att crispa till sången liiite till helst på reffen då blir det en stor låt i sin genre helt klart ;)
--- Slut citat ---
Tack för det! :wub:
Jag tycker det är lagom med diskant som det är iofs....
Henric
Henric:
Lägger en länk till soundcloud också https://soundcloud.com/henric-svensson/secret-love
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida