Forum > Färdiga produktioner
Secret love
Henric:
--- Citat från: bjurte skrivet 02.04.2014, 18:40:02 ---Kanske att den allra första sångstrofen känns lite tvekande, men sedan är det kanonsång rakt igenom, skitbra !!
80 tals power-balad rätt igenom och då kan det tametusan inte bli förmycket reverb någonstans...
Så stå du på dig emot alla reverbhatare.. :D
Jag gillar den där lite stickiga 'lilla' virveln, men det blir lite mycket av 'synkoper och stop' (dålig på teoretiska namnen) i rytmen för min smak, annars kanon.
--- Slut citat ---
Första sångstrofen är nu utbytt, fanns inget n i ordet wind!
Jag har använt mej av EZ-mix nya ambient-pack för att pimpa till ljudet på denna, effekter och reverb i massor!
Håller med dej om att detta trumgroovet inte är det svängigaste man hört... :lol: Men låten blev bra tycker jag!
Henric:
Nu är första sångstrofen utbytt, blev kanon ju! :rolleyes:
Känns som detta projektet börjar bli färdigt - trumljudet till trots! Verkar bara vara Bjurte och jag som gillar det - trumgroovet däremot är väl inte världens bästa, men funkar till denna låten! :D
Hursomhelstochemmelrtidocheme dan - tack för alla kommentarer -dags att vandra vidare!
Henric:
Tog mej friheten att flytta över denna i färdiga demon! :wacko:
Henric
MaxB:
:ph34r: Virveln :P
Oavsett den gillar jag det här samarbetet. Virveln skulle inte stoppa mig från att bjuda upp Plinka till en riktig foxtrot på dansgolvet! Mysigt!
Plinka:
--- Citat från: MaxB skrivet 05.04.2014, 11:07:07 ---:ph34r: Virveln :P
Oavsett den gillar jag det här samarbetet. Virveln skulle inte stoppa mig från att bjuda upp Plinka till en riktig foxtrot på dansgolvet! Mysigt!
--- Slut citat ---
:D Man tackar
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida