Forum > Färdiga produktioner

equality - Kobben 2014

<< < (5/6) > >>

equality:
Tusen tack Marsall!! Skall försöka få ordning på Svär Inte också. 

Marsall:
Pto goding" :)..worth waiting... B)

bjurte:
Riktigt skön och sommrig lyssning, snyggt arrad och framförd. :)
En skön start på dagen..(Jo jag har jobbat natt och är nyvaken.  :D)

Marruschkka:
Du sköljer rent alla sinnen med din  ljuvliga musik, jag mår så bra av den här låten! Den inger hopp och glädje :wub:

Feel good-musik at its best, och din sång är så skön, lekfullt piano och skitsnygg gitarr, jag gillar alltihopa!

Den här och "Stigar" är tunga prylar käre musikvän.

/Marre

equality:

--- Citat från: bjurte skrivet 11.03.2014, 14:13:34 ---Riktigt skön och sommrig lyssning, snyggt arrad och framförd. :)
En skön start på dagen..(Jo jag har jobbat natt och är nyvaken.  :D)

--- Slut citat ---
Bockar djupt och lyfter på hatten och tackar även å 91:ans vägnar som lade ner ett stort jobb på trum- och basspel på denna!

--- Citat från: Marruschkka skrivet 11.03.2014, 18:27:12 ---Du sköljer rent alla sinnen med din  ljuvliga musik, jag mår så bra av den här låten! Den inger hopp och glädje :wub:

Feel good-musik at its best, och din sång är så skön, lekfullt piano och skitsnygg gitarr, jag gillar alltihopa!

Den här och "Stigar" är tunga prylar käre musikvän.

/Marre

--- Slut citat ---

Tack för dina ord Maria!  :wub: Värmde minst lika gott som marssolen. Fanns en period där låtarna kändes "nödvändiga" att göra eller hur man skall uttrycka det. Har inte samma "urge" idag men vore kul att få till en drös på svenska till Spotify och där är som vanligt era synpunkter guld värda. Tack igen Marre!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion