Forum > Färdiga produktioner
Roffe H - Jag vill inte bli miljonär (avund)
hogge:
Oj, vilket otroligt skön röst Du har.... Har jag hört nåt från Dig tidigare?? Kan inte minnas Din ton i alla fall...
Dessutom så är jag ju en "sucker" på saxofon, så detta gillade jag... Skön låt, finurlig text, fantastisk röst och avslutningsvis en riktigt, riktigt mysig & härlig låt...
Roffe H:
--- Citat från: hogge skrivet 14.02.2014, 19:46:59 ---Oj, vilket otroligt skön röst Du har.... Har jag hört nåt från Dig tidigare?? Kan inte minnas Din ton i alla fall...
Dessutom så är jag ju en "sucker" på saxofon, så detta gillade jag... Skön låt, finurlig text, fantastisk röst och avslutningsvis en riktigt, riktigt mysig & härlig låt...
--- Slut citat ---
Tack Hogge, vad roligt att du gillar. Jag tycker du har så skönt och tufft sound i dina låtar B), så jag blir lite extra glad att du uppskattar mina softare och jazziga tongångar. Kul! :)
/Roffe H
Harmonica mike:
Det bästa sparar man till sist,så är det bara.
Så jag har inte glömt dig Roffe :)
Skön lunk i denna också.Jazzigt,bra text å snyggt som vanligt.
Mike
Marsall:
Avkopplande och harmonisk jazz ..Man kopplar av av denna Du gör den till din känns det som :).. Jazz on"
equality:
Dom kanske riskerar få en knorr där bak? Kolla här: http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=36837.msg266647;topicseen#top
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida