Forum > Färdiga produktioner
Roffe H - Jag vill inte bli miljonär (avund)
Eddi:
Du har så skön röst Roffe så jag blir lite avis faktiskt för att inte tala om hornblåseriet :wub:
Jättesnyggt alltsammans
Roffe H:
Tackar för lyssning och respons: :)
Asti: Ska jobba på att få upp värmen, :lol: om jag nu vet hur jag ska göra. Ganska osäker när det kommer till EQ-ande. :unsure:
Plinka: Du har faktiskt en poäng där...man skulle också kunna tolka den på annat sätt :)
Eddie: Man lyfter på hatten, bockar och bugar. :)
Tokai:
Bra text även om jag inte blir riktigt övertygad om det positiva i att inte vara rik. Men en bra känga åt vissa kapitalistsvin. Fast många av dom tränar i gym, är i bra hälsa, osv. numera. Så texten känns lite föråldrad. När dom får gå om oljan är slut är ofta inga problem - alltid hittar dom en ny chefsposition med fallskärm.
Som vanligt diggar jag din sång och sax, fast låten känns inte så spännande
Roffe H:
--- Citat från: Tokai skrivet 13.02.2014, 19:04:47 ---Bra text även om jag inte blir riktigt övertygad om det positiva i att inte vara rik. Men en bra känga åt vissa kapitalistsvin. Fast många av dom tränar i gym, är i bra hälsa, osv. numera. Så texten känns lite föråldrad. När dom får gå om oljan är slut är ofta inga problem - alltid hittar dom en ny chefsposition med fallskärm.
Som vanligt diggar jag din sång och sax, fast låten känns inte så spännande
--- Slut citat ---
Tack för kommentar och lyssning. :) Jag håller med dig (inget fel att vara rik) men låten hade nog ett syfte att vara ironisk (eller ha en undermening), men man får tolka den som man vill.
Har försökt att "värma upp" sång och sax :unsure: Ny verre överst i tråden. :)
/Roffe H
Asti:
I min lyssning låter det bättre nu. Inte så hård/kall röst och sax.
Kanske att de-essern skulle skruvas upp ett litet snäpp..?
Skön sång och saxspel!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida