Kontrollrummet

Hogge - UPPDATERAT... Need some help..

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Inte nog med att mitt "segband" (Telia) nästan aldrig medger att jag kan lyssna på musik (får fiber i december, yeeaah), utan även datorn har haft fullständigt tuppjuck sen en tid tillbaka..

Men i morgon så ska jag hämta en Mac som jag får låna ett tag.. Logic, here I cum!!

Hur som helst. Fortsätter att leta stil till platta nr 3. Att det ska bli nån forma av hårdare/tyngre rock, är jag på det klara med. Men att göra tunga grejer som ändå är melodiöst är rätt svårt, när man inte riktigt kan spela..

Men detta tror jag ändå kanske kan bli nåt.. Allt är oerhört slarvigt inspelat och inte heller finns där nån bas. Sången är bedrövlig och texten uppfinns under resans gång..
Dessutom är den, efter första versen & refrängen, bara kopierad. Men kolla gärna solopartiet efter refräng nr 2..

Men vad tror ni? Några förslag på förbättringar?

2014-02-13:
OJ, så krångligt det blir när jag inte döper om filen (för första gången) vid uppdateringarna...
Hur som helst.. Filen är uppdaterad sedan det första inlägget, och med vad får Ni veta om Ni läser vidare. Tjosan, på Er!

Senaste uppdateringen kommer i slutet av tråden...

[mp3=200,20,0,center]http://www.hoggez.se/2014/rock-for-real.mp3[/mp3]
« Senast ändrad: 20.02.2014, 00:20:42 by hogge »
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Själva låten är skitbra Hoggis möjligen behövs lite förfiningar på olika delar men essensen är tiptop!
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
Versriff o refferiff e klockers".. finns ju varianten att köra rakbas på versen (och sång)  o brassa på på reffen.. Sångslingan låter bra ..du har nåt på G tycker jag!..


Utloggad MacTS

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 484
    • Visa profil
    • Crystal Light Homepage
Kan nog bli riktigt bra den här. Bra driv och bra sång. På med en bas och gör klart!
Mvh,Macke
www.storyteller.nu
www.crystallight.se


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Gillar detta.
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Tokai

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 139
    • Visa profil
Tycker det är synd att låten är så kompriserat. Vid ca 150 kommer ett lugnt parti, sen när det sas öser på märker man ingen skillnad i dynamiken. Det bästa vore att höra detta i mer oredigerat. Mer naturligt. Mer som en äkta demo. Tycker sången ligger för långt bak. Visst mitt i smeten, men nu för distanserad. Mitt allmäna intryck efter en (1) lyssning
Men det lovar gott. Kraftfull sång som alltid.


Utloggad zzeb

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 238
  • Melankoli gör sej bra i dur
    • Visa profil
Skitbra sång, gitarrer och låt detta Hogge. Lite variation med sångstämmor på vers/ref kanske. Rå sångeffekt:)


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Lite stökigt komp i nuvarande skick, tycker att refrängen kunde få bli lite mer melodiös.
Men verserna är riktigt mumsiga, låter skitbra när du sjunger i det lägre registret..
Så appselut värd att jobba klar, Piano klinket är snyggt oxo..

Ps. Lite tid ?? Amehhh... sluta hänga på "Ansiktsbok" hela tiden.. B) :D 
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Jättebra detta. Skön dramatisk nerv. Gillar mixen med reverbet på sången. Pianoansatserna känns helt helt rätt men vill ha mer toner. Bra vill ha mer lixom. Jaha? Duger det inte med pc längre va?  -_- :D
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Men jösses Amalia vad med svar.... Tack som faan!!  :wub:


Själva låten är skitbra Hoggis möjligen behövs lite förfiningar på olika delar men essensen är tiptop!

Tack Eddi.. Va' skoj att Du gillar.. Jag har testat och testat men inte riktigt hittat rätt, men med denna känns det ändå som om jag börjar närma mig...
Som sagt - låten är en katastrof ur inspelningssynpunkt, men det gällde att snabbt få ner den på "papper" så att jag inte skulle glömma bort den..


Versriff o refferiff e klockers".. finns ju varianten att köra rakbas på versen (och sång)  o brassa på på reffen.. Sångslingan låter bra ..du har nåt på G tycker jag!..

Tack Marsall.. Jag hör också en rakbas i mitt huvud.. Tyvärr är min bas så kass att jag inte lyckades spela in nåt med den.. Men min vän Björn får fixa det där..
Tack för lyssning & kommentar..

Kan nog bli riktigt bra den här. Bra driv och bra sång. På med en bas och gör klart!

Tack snälla!!  :wub: Jag ska försöka få ihop den här snarast möjligt...

Gillar detta.

Och jag gillar Dig Max  :wub:
Tack så mycket...

Tycker det är synd att låten är så kompriserat. Vid ca 150 kommer ett lugnt parti, sen när det sas öser på märker man ingen skillnad i dynamiken. Det bästa vore att höra detta i mer oredigerat. Mer naturligt. Mer som en äkta demo. Tycker sången ligger för långt bak. Visst mitt i smeten, men nu för distanserad. Mitt allmäna intryck efter en (1) lyssning
Men det lovar gott. Kraftfull sång som alltid.

Tack för lyssning & synpunkter Tokai... Men först: vad är kompriserat?? Om det är vad jag tror, så håller jag med Dig.. Jag ska försöka hitta på nåt som stannar av processen lite.. Kanske tunna ut på lite instrument i andra versen eller refrängen. Vet inte ännu, men nåt sånt ska till...
Tack igen!

Skitbra sång, gitarrer och låt detta Hogge. Lite variation med sångstämmor på vers/ref kanske. Rå sångeffekt:)

Thank's Zzeb... Va skiiiitroligt att Du gillar.. Det har gått tungt ett tag nu, men kanske är detta startgasen jag behöver?!?
Lite variation på sången kommer.. Just nu har jag bara kopierat första versens och refrängens sångspår för att testa helheten... Men jag ska hitta på nåt mer som gör att där blir lite annat...

Lite stökigt komp i nuvarande skick, tycker att refrängen kunde få bli lite mer melodiös.
Men verserna är riktigt mumsiga, låter skitbra när du sjunger i det lägre registret..
Så appselut värd att jobba klar, Piano klinket är snyggt oxo..

Ps. Lite tid ?? Amehhh... sluta hänga på "Ansiktsbok" hela tiden.. B) :D 

Tack Bjurte... Stökigt komp = grymt hastigt och slarvigt inspelat... de låtar jag gör för en tid framöver kommer enbart at vara minnesnoteringar. Tanken är att de andra i "bandet" ska få hjälpa till att spela in det på riktigt sen.. De vill också vara med på inspelningen nämligen...

Det var lite kul att gå ner i ton... Ska testa sångslingan igen när jag är fullt frisk från förkylning och skräpiga halsmandlar..

Och ja.. Jag ska sluta vara på Facebook  :lol:

Tack igen för lyssning och kommentar!!


Jättebra detta. Skön dramatisk nerv. Gillar mixen med reverbet på sången. Pianoansatserna känns helt helt rätt men vill ha mer toner. Bra vill ha mer lixom. Jaha? Duger det inte med pc längre va?  -_- :D

Tack snälla EQ..
Kul att Du gillar, och då även pianot. Där var jag lite osäker... Men HELT RÄTT känner jag, att lägga till fler toner.. Jag provar detta..

Näe.. Det duger inte med PC längre... Mina PC:s hatar mig och har alltid gjort.. Dags att gå skilda vägar, känner jag.. Vi har liksom vuxit ifrån varann... Fast vi får se hur det blir i framtiden. Jag utesluter inte en eventuell återförening, men då får dom reda ut en del problem först.. Men just nu är jag förälskad i en Macintosh, och hon har flyttat in idag.. Dock har jag inte hunnit känna på henne än, men det känns bra...
« Senast ändrad: 08.02.2014, 23:29:58 by hogge »
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Härlig sång och snygga gitarrer! Bra röj i trummorna också!
Men visst är det väl en bas där nu? Något mullrar i alla fall på i de nedre regionerna.  :)
Kanske att sången har lite för mycket reverb och pianot något för lite..?
Snyggt!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Hola El Hoggo!

Kanon detta..Det mullrar ordentligt från baskaggen på de lugnare delarna gentemot resten av låten.Fixa det, sedan så är det bara att köra,grymt skönt detta.

Först tyckte jag att: Jaha,han har hittat reverbknappen på sången igen hmmm...Men sedan så kapitulerade jag,det funkar fin fint i prodden - ösigt detta Hogge.

Mike


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Javisst, det är bara att fortsätta. Du har redan fått många tekniska råd, ett jag håller med om, lite väl mycket reverb på sången, fast det är ju en smaksak. Annars inget att invända. Rock on!  :)
/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Härlig sång och snygga gitarrer! Bra röj i trummorna också!
Men visst är det väl en bas där nu? Något mullrar i alla fall på i de nedre regionerna.  :)
Kanske att sången har lite för mycket reverb och pianot något för lite..?
Snyggt!
/Asti

Hej Asti.. Ja, förlåt.. Tänkte inte på att jag sparade ner den nya filen med samma namn, och den därmed blev uppdaterad också här...
Jodå, där finns en bas nu.. Dock enbart en som är inritad med pennan i Cubase..
Vad gäller sången så tror jag att reverbet får vara kvar.. Men på pianot ska jag testa lite..
Tack Asti. Va oerhört kul att du gillar..


Hola El Hoggo!

Kanon detta..Det mullrar ordentligt från baskaggen på de lugnare delarna gentemot resten av låten.Fixa det, sedan så är det bara att köra,grymt skönt detta.

Först tyckte jag att: Jaha,han har hittat reverbknappen på sången igen hmmm...Men sedan så kapitulerade jag,det funkar fin fint i prodden - ösigt detta Hogge.

Mike

Reverbet är tillbaka Mike  :P
Jag ska absolut kolla den baskaggen.. Just nu ligger projektet nere då jag håller på att experimentera med Mac och Logic - går inget vidare än så länge - men så snart jag är tillbaka på PC:n så ska jag ta tag i detta igen..

Tack för lyssning & kommentar..


Javisst, det är bara att fortsätta. Du har redan fått många tekniska råd, ett jag håller med om, lite väl mycket reverb på sången, fast det är ju en smaksak. Annars inget att invända. Rock on!  :)
/Roffe H

Hmmmm... Jag får nog lyssna på det där sångreverbet igen som det verkar..
Jag ska se om det ska ändras.. Ni kan nog ha rätt...
Tack Roffe
« Senast ändrad: 12.02.2014, 01:35:57 by hogge »
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


Utloggad Plinka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa
Störtskön sång  :wub:
Fortsätt jobba, så blir den tungt ös
Plinkar på en låt...


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Kom på att jag både hört och kommenterat tidigare. Kort och gott: Jäkligt bra låt Hogge!
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Om reverbet, prova dig fram Hogge, riktigt säker är jag ju inte.  :unsure:
/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Störtskön sång  :wub:
Fortsätt jobba, så blir den tungt ös

Men OJ... Va gullig Du är.. Tack Plinka. Det värmer  :wub: :wub: :wub:
Har försökt sjunga om vissa partier, men inser att jag nog måste skriva om texten!? Blir lite väl mycket sam-samma!!
Tack igen!


Kom på att jag både hört och kommenterat tidigare. Kort och gott: Jäkligt bra låt Hogge!

Tack igen snälla EQ... Jag blir oerhört glad...


Om reverbet, prova dig fram Hogge, riktigt säker är jag ju inte.  :unsure:
/Roffe H

Tack igen Roffe.. Har nu provat mig fram, och än så länge så får nuvarande stanna kvar.. Dock har jag reserver, men av alla jag testat så passar detta låten bäst... För nu...

OK, PEOPLE!
Såhär är det.. Jag parkerade Macen & Logic för en stund.. Känner att jag nu är inne i en kreativ period (tacka Gud och allt annat.. Länge sen sist) och vill därmed göra musik. Så PC & Cubase är tillbaka på skrivbordet.. Logic & Mac-kursen får jag ta sen..

Hur som helst. Nu har jag uppdaterad med de förslag jag fått.. De flesta i alla fall..
Bland annat:
* Har lagt till fler tangenter på pianot. Vet dock inte hur jag får reverb på midi-filer??
* Har dämpat baskaggen på det lugnare partiet..
* Har lagt till mer text - även om också denna skall justeras (tror jag), men isåfall endast refrängerna.. Det blir lite trist med samma tjöt på alla refränger..
* Har meckat lite med gitarr-solo-partiet lite.. PLUS....
* Lagt till ett parti med en lugnare refräng... Men där känner jag mig vääääldigt osäker.. Lyssna och delge mig Era kloka synpunkter..

Tack på förhand// Hogge

PS: Här är filen igen så Ni slipper backa till sidan ett.. DS

[mp3=200,20,0,center]http://www.hoggez.se/2014/rock-for-real.mp3[/mp3]
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Blåset på den lugnare refrängen lät inge bra hellre piano istället men då kanske det blir kaka på kaka hm.....
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Blåset på den lugnare refrängen lät inge bra hellre piano istället men då kanske det blir kaka på kaka hm.....

Freddy säger samma sak... Antingen så är det Du & Freddy som har dålig smak, eller så är det jag... Jag satsar tio spänn på att det är Du & Freddy  :P
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Hur det än lät vad det än var någon tyckte fel och någon rätt, så tyckte jag det låter som rätt spår att arbeta vidare på.
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Bribedant

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 378
    • Visa profil
  • Soundcloud: Bribedant
Jag skiter i att kommentera mixen och detaljer men det här är en kanonlåt i genren. Var hookad redan efter 10 sek. Det är väl de lite udda harmisarna tillsammans med drivet och din (?) röst som gör det här kanoners. Sackar lite vid pianostycket men det kanske bara är bra, så det inte är 100% ös hela tiden.
Gafftapesaturerad heldigitaliserad analogist


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Tycker också att du är på rätt väg. Ett schyst drag och maffig sång.  :) :)
/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Blåset på den lugnare refrängen lät inge bra hellre piano istället men då kanske det blir kaka på kaka hm.....

Freddy säger samma sak... Antingen så är det Du & Freddy som har dålig smak, eller så är det jag... Jag satsar tio spänn på att det är Du & Freddy  :P

Fast det kommer, med all säkerhet, att bli som så att det där blåset försvinner....  :rolleyes:
Men jag gillar melodin i det, så den blir kvar, men utfört av något annat, lite trevligare, instrument...


Hur det än lät vad det än var någon tyckte fel och någon rätt, så tyckte jag det låter som rätt spår att arbeta vidare på.

Jag känner också att jag måste få ihop detta.. Tack Max!


Jag skiter i att kommentera mixen och detaljer men det här är en kanonlåt i genren. Var hookad redan efter 10 sek. Det är väl de lite udda harmisarna tillsammans med drivet och din (?) röst som gör det här kanoners. Sackar lite vid pianostycket men det kanske bara är bra, så det inte är 100% ös hela tiden.

Helt rätt Bribedant.. Mixen är helt ointressant i dagsläget.. Det jag behöver hjälp med nu är att komma ur poptr
äsket och hitta rätt väg inför platta nr 3 (min sista).. Den vill jag ska innehålla lite hårdare- och tyngre rock.. Men det är svårt att (för mig i alla fall) att kliva ur popdiket, och komma vidare.. Men här känns det ändå, som om jag håller på att kravla mig upp...

JÄTTESKOJIGT att Du gillar...  :wub:
Det där pianostycket är dock endast ett parti där ett gitarrsolo ska få härja fritt så småningom...

Tack igen Bribedant


Tycker också att du är på rätt väg. Ett schyst drag och maffig sång.  :) :)
/Roffe H

Tack snälla Roffe.. Det glädjer mig oerhört..  :wub:
« Senast ändrad: 14.02.2014, 20:04:55 by hogge »
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Testade att ta bort alla effekter på sången.. Ingen kompressor eller annat junk. Endast reverb (lite lugnare än tidigare) och en Limiter (som jag inte riktigt vet hur man ska nyttja, men testar lite)... Hur låter detta i Era öron?
Jag har för dålig lyssning (nåt ät fel med mina grejer) för att kunna göra en bedömning... Hos mig låter det oerhört diskantigt om alltsammans...

[mp3=200,20,0,center]http://www.hoggez.se/2014/rock-for-real_test2.mp3[/mp3]
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez



Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
Sångslingorna /piano/ tubaljud rör ej reffeguran RÖR EJ! bara mixas bättre då :).. Tillsätt rakbas som sagt på versen .. Och fixa till trummisen ...Sångljudet på versen för mycket hall" kom lite närmre.. Reffesången bättre ljudbild.. Blir kanoners med lite jobb!!


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Bästa riffet 2014 - so far  :P

HAHAHA... Du är väl för söt...  :wub: :wub: :wub: TACK SNÄLLA!!!


Sångslingorna /piano/ tubaljud rör ej reffeguran RÖR EJ! bara mixas bättre då :).. Tillsätt rakbas som sagt på versen .. Och fixa till trummisen ...Sångljudet på versen för mycket hall" kom lite närmre.. Reffesången bättre ljudbild.. Blir kanoners med lite jobb!!

Tack för Dina synpunkter... Funderar faktiskt på att göra exakt som Du skriver... Du verkar vara en mycket klok karl  :wub:
Kort och konsist.. I like it  :wub:

Tack för att Du lyssnade & kommenterade...
« Senast ändrad: 16.02.2014, 02:20:19 by hogge »
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Tjolahopp...

Bjurte fick mig att överge sticket.. Ni vet det där som kom efter solopartiet (det där första lugna med "I will be ok!" sången)..
Dock så håller jag med om att det inte passar låten.. Men jag gillade det ändå, på nåt vis... Men jag får kanske nyttja det i nästa låt (fast då utan falsksång!)??

Här är det:
[mp3=200,20,0,]http://www.hoggez.se/2014/STICK.mp3[/mp3]

Hur som helst: Nu är låten färdigt (tror jag) för min del.. Som sagt, sticket här ovan är borta och resten är justerat enligt Era förslag.. Dock ej mixen.. Låten ska ju (när jag anser att den är klar) spelas in igen av mina medmusikanter), och därefter mixas och proddas.. Tyvärr har ju min följeslagare sedan 2010 - FREDDY - sagt upp sig, så nu får jag försöka stå på egna ben..

Nåväl: Pianot har fler toner, bastrumman är sänkt (på det lugna sticken) etc.. Sången skall dock läggas om så snart halsflussen försvunnit...
Har tillika testat flertalet ekon (reverb), men tycker att detta - gigantiska - är det som passar låten bäst...

Här är min slutliga version... Slutliga & slutliga förresten? Det beror ju på Er...
Ni får jättegärna ge era omdömen... Nu när Freddy inte längre håller sin hand över mig så blir jag väääääldigt osäker...

[mp3=200,20,0,]http://www.hoggez.se/2014/Bitch.mp3[/mp3]

« Senast ändrad: 20.02.2014, 00:30:15 by hogge »
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Vete faan vad som är fel  :blink:
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Ja det är mycket bra. Håller inte helt med om mixen men är du nöjd skall det vara så!
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Lite dålig utsignal tycker jag men nu har du fått ihop låten ordentligt - snyggt.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Ja det är mycket bra. Håller inte helt med om mixen men är du nöjd skall det vara så!

Nej nej nej... Den är INTE slutmixad.. Det är en hel del som ska justeras..

Tack EQ


Lite dålig utsignal tycker jag men nu har du fått ihop låten ordentligt - snyggt.

Ja, eller hur... Måste fixa det.

Tack Eddi
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez