Forum > Demolåtar
Gurano, zzeb och Plinka - Slow fox
spacetrucker:
Bra sjunget, låter väldigt bra, Plinka låter riktigt foxig :wub:. Lite för mycket grejs i bakgrunden bara för min smak, tyvärr. Bra låt annars :D
// Space
MaxB:
--- Citat från: Gurano skrivet 09.02.2014, 14:36:57 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 09.02.2014, 00:38:39 ---Nästan något som Eno och DB skulle kunnat göra. Bra röster!
En gitarrton tycker jag är helt galen.
--- Slut citat ---
Tack för tankar
--- Slut citat ---
En gitarrton tycker jag är helt galen.
Jasså... vilken då? ;)
Jag är intresserad! B)
Gurano:
--- Citat från: zzeb skrivet 10.02.2014, 01:27:55 ---Bra! Nu hör man mer vad plinka sjunger om. Hehe.
Bra jobbat Gurano. Tack för att jag fick vara med och leka.
--- Slut citat ---
Tackar själv för att jag oxå fick leka
--- Citat från: Plinka skrivet 10.02.2014, 10:45:26 --- :D :D Ja det var kul att vara med o leka på denna från min sida med
--- Slut citat ---
Tack själv
--- Citat från: bjurte skrivet 10.02.2014, 11:12:24 ---Knarkigt och bra, kanske att basen kunde tämjas en aning( den är på gränsen till lite bullrig)
Och virveln låter lite för överkomprimerad, men bra i alla fall.. Sköna och svala sånginsatser.. :)
--- Slut citat ---
Tack! Håller nog med lite om basen
--- Citat från: spacetrucker skrivet 10.02.2014, 12:47:34 ---Bra sjunget, låter väldigt bra, Plinka låter riktigt foxig :wub:. Lite för mycket grejs i bakgrunden bara för min smak, tyvärr. Bra låt annars :D
// Space
--- Slut citat ---
Tack för att du lyssnar och tycker
--- Citat från: MaxB skrivet 13.02.2014, 07:38:45 ---En gitarrton tycker jag är helt galen.
Jasså... vilken då? ;)
Jag är intresserad! B)
--- Slut citat ---
Jo jag såg vad du skrev redan första gången MaxB - men eftersom jag själv inte tycker som du så drog jag inte tråden vidare. Jag brukar haka på de förslag där jag själv tycker lika - om jag inte missminner mig brukar väl du göra så oxå?
/G
MaxB:
Nå... ja... kanse... :P men tycker du allri som ja'? :(
...tänkte på den avslutande tonen på 159 och 170... finns ingen bättre? :wub:
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 13.02.2014, 11:06:00 ---Nå... ja... kanse... :P men tycker du allri som ja'? :(
...tänkte på den avslutande tonen på 159 och 170... finns ingen bättre? :wub:
--- Slut citat ---
Jo jag tycker ibland som du, men inte alltid. Inget att hänga läpp för :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida