Forum > Demolåtar
Gurano, zzeb och Plinka - Slow fox
Gurano:
Är detta något som funkar? Om detta nu går att sjunga till så är ni välkomna att prova! Skicka ett PM i så fall - den går i 90 bpm.
Tankar?
/G
---------------------
2014-02-08
Nu begåvad med häftig sång från Zzeb och Plinka
MaxB:
Jag reflekterar över att du har ett bra sound och att du är en sjuhelsikes bra gitarrist.
Jag hittar som vanligt inga luckor med plats för sång men såväl Girly som Plinka har flera gånger visat den kompetens jag saknar.
Marsall:
Bra ljudbild o sköna guranos" Nog skall tjejjerna kunna klämma in lite skönsång alltid.. :).. Blir spännande...
Roffe H:
Fin ljudbild, (inga filtar här inte) :lol: skön gitarr (gitarrer) kan bli nå´t, var rädd om slutet, det bröt av så skönt. :)
/Roffe H
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 03.02.2014, 20:46:43 ---Jag reflekterar över att du har ett bra sound och att du är en sjuhelsikes bra gitarrist.
Jag hittar som vanligt inga luckor med plats för sång men såväl Girly som Plinka har flera gånger visat den kompetens jag saknar.
--- Slut citat ---
Hua nu rodnar jag ju :D - tackar
Nä jag vet att du brukar skriva att det inte finns plats för sång men ibland så blir det sång ändå - men jag är även beredd att ta bort grejor om någon har bra sång på G - så om det inte finns utrymme kan man alltid skapa :D
--- Citat från: Marsall skrivet 03.02.2014, 22:12:22 ---Bra ljudbild o sköna guranos" Nog skall tjejjerna kunna klämma in lite skönsång alltid.. :).. Blir spännande...
--- Slut citat ---
En får tacke :D
Ja vi får hoppas på brudarna ... såvida ingen nisse vill haka på och sjunga - alla är välkomna men, som sagt, skick PM först så får vi se
--- Citat från: Roffe H skrivet 03.02.2014, 22:38:41 ---Fin ljudbild, (inga filtar här inte) :lol: skön gitarr (gitarrer) kan bli nå´t, var rädd om slutet, det bröt av så skönt. :)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Tackar - håller med du ang slutet - det sitter i orubbat bo :D
/G
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida