Forum > Färdiga produktioner

Asti, cpg & Plinka - Ge er till tåls (klar)

<< < (8/10) > >>

Asti:

--- Citat från: bjurte skrivet 10.02.2014, 15:09:30 ---Jag menar bas överlag, kicken + Basen upp lite i dom lägre frekvenserna. :rolleyes:

--- Slut citat ---
OK, då är jag med!  :)

Asti:

--- Citat från: Roffe H skrivet 10.02.2014, 15:53:55 ---Senaste versionen tycker jag blev bra, sången går fram som den ska nu. Toppen låt!  :) :) :)
/Roffe H

--- Slut citat ---
Skönt att höra att sången går fram nu!
Roligt att du gillar låten!
/Asti

equality:
Lite Clintan-western över gitarriffet. Kul låt med drag. Tyvärr drunknar sångtexten i kompet men det är ju lätt fixat. Bra spelade guror. Klös i denna.

Asti:

--- Citat från: equality skrivet 10.02.2014, 23:04:48 ---Lite Clintan-western över gitarriffet. Kul låt med drag. Tyvärr drunknar sångtexten i kompet men det är ju lätt fixat. Bra spelade guror. Klös i denna.

--- Slut citat ---
Clintan-western håller jag nog inte med om. Hoppas det låter lite mer opolerat än så!  :)
På övriga kommentarer verkar det som att sången hörs tillräckligt i senaste versionen...
Vill inte höja sången ytterligare och riskera att förlora "trycket" i övrigt.
Det är nog mer en fråga om att få rösten tydlig på något sätt....
Roligt att du hittar lite klös och drag i låten! Tack för kommentar!
/Asti

Tokai:
Kul att höra nåt rivigt från dig, och det klarar du av galant. Bra komposition med det lugna partiet. Det upprepas ju två ggr men hör ingen skillnad i arr, kanske borde det 2:a partiet låta lite annorlunda, lägga till nåt eller dra ifrån nåt instr.?
Plinkas kör var bra för din sedvanliga kör, lite mer omväxlande.
Har direkt inga problem med att sången bitvis skulle vara för låg - kanske för att jag samtidigt läser texten?
Håller med equality lite om western, fast inte Clintan. Jag såg nyligen filmen Django Unchained och i den vimlar det av liknande gitarriff, mycket reverb, tremelo och inte minst svajarm.
Och bra text som jag instämmer helt med!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion