Forum > Färdiga produktioner
Asti, cpg & Plinka - Ge er till tåls (klar)
Harmonica mike:
WOW!
Här ser man vad man missar då man inte hänger här..Kanon bra här Peter,din näst bästa helt klart.
Jag hittar inget att såga här,det är grymt bra gjort/ylat/lirat/mixat/collabbat - plinka :wub: å hela faderullan.
Din bästa,ja det är ju den där 6/8:ttan du vet :P :wub: om jag nu får vara näsvis
Mike/TF förkylningsexpert :D
spacetrucker:
Håller med Mike 100%. Jättebra. Trummorna är sköna, skön balans på nåt sätt ^_^
Om jag riktigt söker efter nått att såga på är det en trumbrejk, som i och för sig är OK men som återkommer kanske lite väl ofta, t ex vid 172. Men sådär på riktigt så låter jag den nog inte störa lyssningen :)
Bra bra
// Space
Asti:
bjurte - Kul att du tycker så! Du hade tips om gitarrspelet, tyvärr har jag inte orkat spela in det på nytt.
Var själv rätt nöjd med gitarrerna och är osäker på om jag får till det bättre...Lite mer svaj på slutet hade säkert suttit fint annars.
Men jag har skruvat på virvelkaggeljudet, som jag hoppas låter bättre! :)
När du säger "tyngd i botten", menar du baskaggeljudet eller elbasen, eller kanske bådadera..?
Harmonica mike - Det var roligt att höra! Är osäker på vilken 6/8:a du menar....Josefina kanske...?
Plinkas sång tillförde en hel del! Tack än en gång Plinka! :wub:
spacetrucker - Kul att du också gillar och att även trummorna gillas!
Minns att jag funderade på om trumfillet blev tjatigt. Har för mig att jag inte hittade något mer som passade...
Där kan man ju leta vidare och ev editera något befintligt...
Tack för era kommentarer! Trummorna och botten i ljudbilden skulle man kunna putsa vidare på och
sedan hoppas jag fortfarande på lite hjälp med sången... :rolleyes:
/Asti
bjurte:
Jag menar bas överlag, kicken + Basen upp lite i dom lägre frekvenserna. :rolleyes:
Roffe H:
Senaste versionen tycker jag blev bra, sången går fram som den ska nu. Toppen låt! :) :) :)
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida