Forum > Färdiga produktioner
Knife - feat MaxB
Harmonica mike:
Ja JIZES zebben,det här var lysande!
Flörten med Stand by me kan man höra,men ändå eget - jag är såld på det här.Antar att det är Max guragrejer,då jag bara har hört verren som ligger på första sidan.Riktigt bra det också och helrätt för låten.
Jag kan ju inte ens ge detta ett betyg,för det är fanken världsklass - ut på etern å spotifyan å tälj lite av guldet som finns där ute.
Sjukt bra sång,låt och lir.
Mike
MaxB:
Ovetande, medveten planering eller glömska - vet jag inte men den här borde ligga bland färdiga låtar så att den hamnar i din playlist zzeb!
Men du kanske har en tanke bakom varför den inte ska vara tillgänglig på det sättet? :wacko:
Harmonica mike:
Ja jizes,den här ja..
Kan du inte fixa så vi KR:are kan dra ned ett ex för lyssning av denna också?
Grymt bra detta zebben - vill ha..
Mike
zzeb:
--- Citat från: MaxB skrivet 26.06.2014, 07:25:53 ---Ovetande, medveten planering eller glömska - vet jag inte men den här borde ligga bland färdiga låtar så att den hamnar i din playlist zzeb!
Men du kanske har en tanke bakom varför den inte ska vara tillgänglig på det sättet? :wacko:
--- Slut citat ---
Mer att jag aldrig tycker nått blir färdigt. Men jag gör som du säger och lägger denna i färdiga när jag kommer hem ikväll:)
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 26.06.2014, 07:49:06 ---Ja jizes,den här ja..
Kan du inte fixa så vi KR:are kan dra ned ett ex för lyssning av denna också?
Grymt bra detta zebben - vill ha..
Mike
--- Slut citat ---
Mike,
Nu finns den här också för nedladdning på https://soundcloud.com/zzzeb
Eddi:
Radioklar :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida