Forum > Färdiga produktioner
Roffe H - Blues i vredesmod (vrede)
Gurano:
--- Citat från: Roffe H skrivet 03.02.2014, 22:27:01 ---Tack Gurano, visst är det verren högst i tråden. Nu ligger den allra senaste där istället för den dova. Jag har lyft på täcket nu...blir man "mixdöv" eller vad? :wacko: Borde ha hört detta, men är det tillräckligt?
--- Slut citat ---
Absolut mycket mycket bättre mix nu! Snart framme i mål ... enligt mitt öra då :D
/G
Roffe H:
Visst, jag kör på den. Tack Gurano. :)
/Roffe H
Tokai:
Hej
jag har inte hört dom andra versionerna så kan inte jämföra. Men här låter bra. Svängigt och kanske för glatt (i förhållande till texten) som nån tyckte. Kanske för att sväng ger positiva signaler?
Ibland är sången inte riktigt med i tempot liksom, känns som att den borde driva på mer. Men du sjunger med skön stämma, och den går bra in i ljudbilden. Slutet kunde kanske varit bättre
Roffe H:
--- Citat från: Tokai skrivet 05.02.2014, 19:23:48 ---Hej
jag har inte hört dom andra versionerna så kan inte jämföra. Men här låter bra. Svängigt och kanske för glatt (i förhållande till texten) som nån tyckte. Kanske för att sväng ger positiva signaler?
Ibland är sången inte riktigt med i tempot liksom, känns som att den borde driva på mer. Men du sjunger med skön stämma, och den går bra in i ljudbilden. Slutet kunde kanske varit bättre
--- Slut citat ---
Tack för lyssning Tokai. Alltid svårt att få till en bra avslutning i BIAB , har inte kommit på riktigt hur man gör. :wacko:
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida