Forum > Demolåtar

jonnerstone - Bipolar

<< < (3/3)

Dividend:
Musik låter chip - riktigt bra sådan.
Texten låter emo - säkert också bra sådan. :)

Har inga användbara åsikter att komma med, men jag ser pacman skutta omkring. Och jag tror att det är något bra :)

Gör klart!

Emulator:
Jag trorjag skrivit det förut i något sammanhang; -jag har haft förmånen att sitta vid spakarna och spela in herr Jonnerstone när han sjunger, och vid något tillfälle så kollade jag kanalstrippen om det inte var så att autotuner var påslaget i logic, -men icke.

HAtten av för en helt makalös röstkontroll helt enkelt.

Plinka:
Snygg produktion alltså!  :D Intressant krock, jag skulle själv aldrig komma på att kombinera den texten med en så poppig och glad melodi och musik, men väldigt smart, för då fungerar det säkert bättre rent terapeutiskt för dig. Det är ju lätt, när man är nere, att man gräver ner sig ännu djupare om man verkligen frossar i eländet. Det är precis som att du här bara ruskar av dig alltihopa och så är det borta. MaxB:s idé var också lite spännande, man undrar hur den fortsättningen skulle bli?

bjurte:
Jonner - The Human A-Tuner....  :D
Tycker det låter både spännande och popigt, klar värt att jobba färdig..

Roffe H:
Tycker om låten i sin helhet, ändra inte för mycket. Basen påminner om Mc Cartney när han var på lekfullt humör (som någon skrev), la-la-la delen ska du definitivt behålla. Go on!  :)
/Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion