Jag tycker det låter riktigt bra! Bra distljud på gitarrerna, ska bli kul att höra det färdiga resultatet! 
Tack snälla.. Jag är också spänd på slutresultatet

Ska bli spännande att se om jag kan få till ett stick & en sångslinga som fungerar??
Bra drag i Gurorna, gillar Synthpipan och dess sound fram till den ballar ur i dissonans, allvarligt, det blir bara irriterande.. 
Hur bra detta blir hänger ju på melodi och sång, men det brukar ju inte vara några problem för dig...
Se nu till att komma igång förböfvulen.. 
Vi saknar dina Tjötande och Ylanden.. 
Tja, varför inte på Scotich....
Vi inleder med två saker som jag inte begriper?
1. Vad är dissonans?
2. Vad är Scotish?
I övrigt STORT TACK min vän. Jag försöker komma igång.. Vet bara inte riktigt vart jag ska ta vägen med musiken? Jag försöker allt möjligt här hemma.. Allt från pop till rock, men skulle helst vilja få till lite tyngre grejer, men ändå "trallvänligt" om man så säger..

Anledningen till att Ni inte ser mig så ofta här, är att mitt mobila bredband (det enda bredbandet (läs segbandet) jag har), ytterst sällan medger att jag kan lyssna på några av de låtar som ligger här... Sedan en tid tillbaka så har Telia haft extrema problem.. Ska jag lägga ut mina egna grejer så tar det evigheter att få ut på servern. och oftast får jag göra sånt någon annanstans.. Men men. Under slutet av året skall vi få fiber.. Yeeeaaah!
Tack för kommentar & Lyssning Bjurte!
Jomen, det låter som en bra grund. Finns ca 100 funktionella sångmelodier som skulle funka till det här. Gillar verkligen riffet, trots sin enkelhet.
Bra gura sound och trumsound, dessutom.
Kan bara hantera ytterst enkla riff Div.

Men det duger åt mig... Tack för att Du tog Dig tid..