Forum > Demolåtar

HOGGE - Motherfucker...

(1/4) > >>

hogge:
Tjena busarna!!
Här står jag nu och grubblar.. Platta nr två är snart klar- alltså pop-plattan "Made In Svenska" och därefter undrar jag ju såklart vart jag ska ta vägen... Jag sa ju, när jag började med detta (2009) att målet var att få ut tre plattor..
Punk/rock-plattan "For Your Pleasure" - Check!
Pop-plattan på svenska, "Made In Sweden" - (snart) Check!
Och sen den tredje plattan med lite "hårdare musik."..

Här är det första bidraget till den.. Oerhört slarvigt inspelat och ingen sång - jag är suuuuuperförkyld - men ändå... Dessutom så behöver jag fixa till övergångar mellan vers/refräng med mera.. Men som sagt:

1. Vad tror Ni om stuket?
2. Ska det vara svensk eller engelsk text på den?

[mp3=200,20,0,center]http://www.hoggez.se/2014/Motherfucker_2014.mp3[/mp3]

equality:
Låter som en utmärkt grund. Har inte så mycket att säga mer. Mix och arr funkar utmärkt tycker jag.

Eddi:
Den inledande synten är bra fram till 16 sen låter den fel i övrigt så låter det riktigt bra och det är väl engelska som gäller tycker jag eller möjligen australienska....

Emulator:
1. Lite för snällt om du vil göra en hårdare platta. skita ner!

2. Vilket som. Tycker om dina svenska alster, men engelska går ju dä mä...

Trordet kan bli en bra låt från det man hör nu. synthen är lite sådär som eddi säger, den kanske skall vara mest en introgrej, sedan känns det aningen fel i fortsättningen, den tar fokus utan att tillföra så mycket intressant på någe vis.

skall bli kul å se vart denna tar vägen!

MaxB:
Jag kan riktigt höra den härliga hesa Hogge-rösten då jag lyssnar nu. Tror det blir bra så här.
Val av språk uttalar jag mig inte om - vad som helst duger om det är du som ska sjunga.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion